تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820253438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوادث غزه برگ ديگري در کارنامه سياه و ننگين رژيم صهيونيستي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۲۳ب.ظ)
جانشين فرمانده کل ارتش: حوادث غزه برگ ديگري در کارنامه سياه و ننگين رژيم صهيونيستي است جانشين فرمانده کل ارتش با اشاره به ايستادگي مقاومت در برابر حملات رژيم صهيونيستي در غزه گفت: حوادث غزه برگ ديگري است در کارنامه سياه و ننگين رژيم اشغالگر قدس اما مدافعان غزه با مقاومت عجيب و شگفت‌آوري در برابر آنها ايستاده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرتيپ سيد عبدالرحيم موسوي جانشين فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران در همايش بررسي نقش توپخانه در ارتش که صبح امروز در دانشگاه فرماندهي و ستاد ارتش برگزار شد، با اشاره به جنايت­هاي اين روزهاي رژيم صهيونيستي در نوار غزه گفت: اين روزها شاهد فجايع عجيب و دردناکي در غزه هستيم که چشم همه دنيا را به آنجا معطوف کرده است.
سرتيپ موسوي با بيان اين که جنايت­هاي رژيم نحس و نجس صهيونيستي با حمايت وقيحانه آمريکاي جنايتکار در غزه انجام مي‌شود، تصريح کرد: اينها برگ ديگري است بر کارنامه سياه و ننگين اين رژيم اما از طرف ديگر مدافعان غزه با مقاومت عجيب و شگفت‌آوري در برابر آنها ايستاده‌اند.
وي ادامه داد: اين جنايت­ها از سوي صهيونيستها براي اولين بار و احياناً آخرين بار نخواهد بود هرچند ما معتقديم باطل در برابر حق زانو زده و مظلوم، ظالم را منکوب خواهد کرد و حکومت در زمين، بي ترديد از آن صالحان است.
جانشين فرمانده کل ارتش افزود: اين حوادث و وقايع مشابه در دنيا ثابت مي‌کند که قدرت و قدرتمند بودن، از لوازم اوليه حيات است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهميت نقش توپخانه در صحنه نبرد، گفت: متأسفانه از دو دهه قبل برخي نقش توپخانه را ضعيف تر از قبل مي ديدند اما همان زمان هم مسئولان توپخانه در مقابل اين فکر ايستادند و تا حدودي توانستند افکار خود را رشد داده و به برخي افراد بقبولانند. استدلال هايشان هم مبتني بر برخي اتفاق هاي آن زمان بود اما اگر حوادثي که اين روزها در جهان و منطقه در حال وقوع است و تغييرهايي که در نحوه درگيري ها صورت گرفته را به تجربه هاي جنگها اضافه کنيم، مي‌بينيم که نقش توپخانه بسيار مثمر ثمر بوده است.
جانشين فرمانده کل ارتش تأکيد کرد: ما نياز داريم در تجهيزات و کاربرد توپخانه افکار به‌روزتري داشته باشيم چراکه اين يکان در نبردهاي آينده، نقش اساسي خواهد داشت













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن