تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805563776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین سفر داخلی روحانی؛ حضور در بام ایران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ششمین سفر داخلی روحانی؛ حضور در بام ایران

ششمین سفر داخلی روحانی؛ حضور در بام ایران
رییس جمهوری به همراه کاروان تدبیر و امید، چهارشنبه جاری به استان چهارمحال و بختیاری به مرکزیت شهر کرد سفر می کند؛ شهری که با ارتفاع 2310 متر از سطح دریا مرتفع ترین مرکزٍ استان در کشور است.
به گزارش نامه نیوز، دولتی که توانسته با موفقیت های چشمگیر و غیر قابل انکار در عرصه سیاست داخلی و خارجی روح نشاط و امید را در دل مردم زنده کند، امید و عزم جدی دارد تا بتواند در همه نقاط کشور توسعه به وجود آورد.

اکنون پس از سفرهای کاروان دولت یازدهم به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام و لرستان، ششمین مقصد ، چهارمحال و بختیاری است، استانی که با مشکلاتی همچون انتقال غیرکارشناسی آب به استان های همجوار، افزایش بیکاری و مهاجرت دست به گریبان است.

با این وجود، چهارمحال و بختیاری با داشتن نقاط ییلاقی فراوان و زیبایی های منحصر به فرد و طبیعت دیدنی این قابلیت را دارد که با توسعه زیرساخت های گردشگری اش، طبیعت زیبا و کم نظیر خود را به مقصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کند و منشاء درآمدهای کلان برای خود شود.

در شرایط فعلی، اشتغال، ایجاد زیرساخت های اقتصادی بویژه در بخش های کشاورزی و صنعتی ، تامین آب شرب، توسعه باندهای فرودگاه ، توسعه جاده ها و اتمام پروژه های نیمه کاره گذشته از موارد اصلی مطالبات مردم این استان است.

در سفر هفته جاری دکتر روحانی، برنامه هایی همچون سخنرانی در جمع مردم، دیدار با نخبگان و برگزاری نشست تخصصی با سرمایه گذاران برای رونق اقتصادی استان پیش بینی شده است.

به گفته قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این سفر مصوبه جدیدی برای استان به تصویب نمی رسد و در نشست هیات دولت در استان اعتبارات قابل توجه برای طرح های عمرانی نیمه تمام ملی و استانی که امسال و سال آینده تکمیل شود، اختصاص می یابد.

زمینه سازی افزایش مشارکت بخش خصوصی در اجرا و تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و دیدار رییس جمهوری با سرمایه گذاران علاقه مند به سرمایه گذاری در استان از دیگر برنامه های این سفر است.

به گفته مسوولان استان، دولت در تلاش است از توان مالی و اعتباری شرکت های هلدینگ یا سرمایه گذاری نظیر شستا، بنیاد تعاون نیروهای مسلح، بنیاد مستضعفان و جانبازان، شرکت سرمایه گذاری غدیر و شرکت های مشابه برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی نظیر راه آهن، پروژه های گردشگری و راه سازی بهره گیرد.

به دلیل مشکلاتی که این استان در حوزه آب با آن مواجه شده، نمایندگان چهارمحال و بختیاری در دیدار 29 اریبهشت سال جاری با رییس دولت تدبیر و امید، خواستار تعیین تکلیف موضوع آب این استان در شورای عالی آب و تکمیل سریع تر طرح های سدسازی در چهارمحال و بختیاری شدند.

به گفته رییس جمهوری نگاه دولت در توسعه گردشگری، زمینه سازی برای حضور بخش خصوصی است و از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این زمینه استقبال می کند.

رییس دولت تدبیر و امید تاکید دارد که دولت تسهیلات و امکانات لازم برای بهبود وضعیت حمل و نقل هوایی و زمینی و ساخت هتل را در اختیار بخش خصوصی قرار می دهد تا چرخ این صنعت با سرعت بیشتری بچرخد.

روحانی در دیدار مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرده که دولت به دنبال توسعه کشور است و تلاش خواهد کرد تا با توزیع عادلانه آب، اجحافی در حق هیچ استانی از کشور بوجود نیاید.

همچنین با توجه به محدودیت منابع آبی کشور دولت تدبیر و امید اعلام کرده که حمایت های لازم از طرح هایی که سبب بهینه سازی مصرف آب در بخش آشامیدن و غیرآشامیدن می شود، انجام خواهد داد.

چهارمحال و بختیاری دارای استعدادها و ظرفیت های بالقوه در حوزه کشاورزی و گردشگری است و می توان با راه اندازی صنایع مرتبط با نفت و پتروشیمی و تکمیل راه های استان بتوان بر مشکلات موجود غلبه کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین تقسیمات کشور، استان چهار محال و بختیاری دارای 9 شهرستان، 31 شهر، 22 بخش و 45 دهستان است.




1393/5/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن