واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: یک کار معماری hoseini_smm 28 آبان 1387, 19:26با سلام. این هم یکی از کارهای من. ضمنا برای طراحی محیط اطراف اینجور فضاها دنبال آدمهایی میگردم که به محیط بخورن. تو اینترنت سرچ کردم چیزی نبود. کسی میتونه کمک کنه؟ hoseini_smm 28 آبان 1387, 19:31این هم یک تصویر دیگه از همون کار DIMO 28 آبان 1387, 22:04سلام،ورودتون رو به مجید آنلاین تبریک میگم،اگه میشه یکم بیشتر راجع به کارتون صحبت بکنین و اینکه برای ساختش از چه نرم افزارهایی استفاده کردین با چه موتوری رندر گرفتین و...........در ضمن بهتره که قوانین گاری رو هم مطالعه کنید...! شاد و پیروز باشید. AREF 29 آبان 1387, 09:28خوبه دوست عزيز فقطبايد قوانين گالري رو رعايت كنين. بايد به ترتيب مراحل ساخت رو با عكسهايي از محيط نرم افزارتون مدت ساختش طرحش مال كجاست از اين جور چيزا. حالا نظرات برتري 1- مدلينگش خوبه 2-نور پردازي بد نيست معايب 1-متريال خيلي سادن 2-اگه معمارين سعي كنين يه سايتي 2 تا درختي آسموني چيزي ماشيني آدمي .آخه ميدونين كه براي نشون دادن مقياس بايد ر برابر ساختمون يك كدوم از اينها رو بزارين 3-تكسچرها ضعيفن مثلا تكسچر تذهيب خيلي ضعيفن.ولي كلا رنگ بندي كل متريالها خوبه. چند وقت 3dكار ميكني؟ amin2001 29 آبان 1387, 17:06سلام دوست عزیز کار خوبی شده . روی تکسچرینگ به نظرم باید بیشتر کار کنی بی زحمت وایر فریم رو هم بزار . ممنون :rose: hoseini_smm 01 آذر 1387, 11:23سلام،ورودتون رو به مجید آنلاین تبریک میگم،اگه میشه یکم بیشتر راجع به کارتون صحبت بکنین و اینکه برای ساختش از چه نرم افزارهایی استفاده کردین با چه موتوری رندر گرفتین و...........در ضمن بهتره که قوانین گاری رو هم مطالعه کنید...! شاد و پیروز باشید. نرم افزار max- vray- البته من قبلا با light tracer ساخته بودم. ولی الان که مدتیه که رو vray کار میکنم دوباره اون رو با vray ساختم. hoseini_smm 01 آذر 1387, 11:31خوبه دوست عزيز فقطبايد قوانين گالري رو رعايت كنين. بايد به ترتيب مراحل ساخت رو با عكسهايي از محيط نرم افزارتون مدت ساختش طرحش مال كجاست از اين جور چيزا. حالا نظرات برتري 1- مدلينگش خوبه 2-نور پردازي بد نيست معايب 1-متريال خيلي سادن 2-اگه معمارين سعي كنين يه سايتي 2 تا درختي آسموني چيزي ماشيني آدمي .آخه ميدونين كه براي نشون دادن مقياس بايد ر برابر ساختمون يك كدوم از اينها رو بزارين 3-تكسچرها ضعيفن مثلا تكسچر تذهيب خيلي ضعيفن.ولي كلا رنگ بندي كل متريالها خوبه. چند وقت 3dكار ميكني؟ در بالا توضیح داده بودم که محیط اطرافش رو هنوز نساختم. تکسچر تذهیب هم من نداشتم . خودم با عکس گرفتن اونها رو ساختم که خب با ماتریالهای کتابخانه ای که با دوربینهای مخصوص و با نورپردازی بدون سایه گرفته میشه طبعا متفاوته. اگه شما داشته باشید ممنون میشم معرفی کنید. من از cad 13 سه بعدی کار میکردم. ولی خب همیشه که کار نمیکردم. در مورد معماری هم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری در سال 84 از بهشتی تهران هستم مدت ساخت هم چون طرح چندبار تغییر کرده خیلی طول کشیده. حدودا مدلینگ اون 15 روز کشیده. animator_blred 2 11 آذر 1387, 14:33مدل سازیت خوب شده amin2001 11 آذر 1387, 17:58ما همچنان منتظر وایر فریم شما هستیم :rose: roohollah 11 آذر 1387, 18:45ما همچنان منتظر وایر فریم شما هستیم :rose: vayer bezary,ghavanin ro rayat kardy, be khodet ehteram goashty... hoseini_smm 16 آذر 1387, 16:35ببخشید. با printscreen بایست وایرش رو بگذارم؟ یا راه حل بهتری داره؟ در ضمن دلیل گذاشتن اون چیه؟ amin2001 17 آذر 1387, 11:20بله با print screen جالبه دلیلشم نمیدونی :دی . توی قوانین نوشته شده . وایر جزء قوانین هستش :Mohsen: 17 آذر 1387, 14:00سلام دوست من، من تازه كارتونو ديدم، قشنگ بود، خسته نباشي ولي شايد اگه دور عكسو حذف مي كردي تا سفيد نباشه بهتر مي بود موفق باشي hoseini_smm 17 آذر 1387, 18:23بله با print screen جالبه دلیلشم نمیدونی :دی . توی قوانین نوشته شده . وایر جزء قوانین هستش منظورم فلسفه اش بود. تو پیوست تصویر وایر فریم و یک رندر که جدیدتره رو گذاشتم. که البته هنوز ویوی نهایی کار نیست. amin2001 17 آذر 1387, 20:17فلسفش طولانی ئه . ممنون:rose: Farrokh 17 آذر 1387, 23:00خوب مهمترین ایرادی که می تونم بگیرم اینه که optimize کار نمی کنی مثلا زمین این همه سگمنت نمی خواد اون شمشادا رو هم می تونی با proxy خیلی سبکشون کنی دومیش اینکه بازتاب های جالب توجهی نمی بینم سومیش اینکه زوایای دوربینت مناسب نیست حس جالبی رو به بیننده القا نمی کنه یکم هم روی تکسچر ها کار کن که از این حالت یکدست و بی نقص در بیان به هر حال دستت درد نکنه و خسته هم نباشی AVGHH 17 آذر 1387, 23:17یکم هم روی تکسچر ها کار کن که از این حالت یکدست و بی نقص در بیان یعنی نقص دارشون کنه؟! :D من هیچ وقت از معماری سر در نیاوردم، احتمالا آینده هم سر در نمیارم، پس... قشنگه! :lol: Farrokh 18 آذر 1387, 09:51یعنی نقص دارشون کنه؟! :d شما هنوز نگرفتی مطلبو برادر ؟ تکسچر ها در دنیای واقعی هرگز تمیز و سالم نیستند یه دیوار یه قسمتاییش شوره زده یه قسمتاییش کثیف شده یه قسمتاییش ملت دستنوشته نوشتند حتی هیچ کدوم از اینا هم نباشه تایل های سنگی هیچوقت به هم شبیه نیستند و همیشه با هم یه اختلاف های زیادی دارند توی طبیعت کپی وجود نداره امیدوارم متوجه شده باشی منظورمو Farrokh 18 آذر 1387, 09:55ببخشید. با printscreen بایست وایرش رو بگذارم؟ یا راه حل بهتری داره؟ برای قوانین سایت همین کفایت می کنه ولی اگه حوصله داشته باشی می تونی به همه چیز یه تکسچر vr-edge بدی وایر فریمی که بهت می ده خیلی جالب تر و شکیل تره گذاشتن وایر هم جدا از قوانین سایت به کاربرای دیگه کمک می کنه در مورد کارت بتونن بهتر نظر بدن AVGHH 24 آذر 1387, 13:05شما هنوز نگرفتی مطلبو برادر ؟ تکسچر ها در دنیای واقعی هرگز تمیز و سالم نیستند یه دیوار یه قسمتاییش شوره زده یه قسمتاییش کثیف شده یه قسمتاییش ملت دستنوشته نوشتند حتی هیچ کدوم از اینا هم نباشه تایل های سنگی هیچوقت به هم شبیه نیستند و همیشه با هم یه اختلاف های زیادی دارند توی طبیعت کپی وجود نداره امیدوارم متوجه شده باشی منظورمو این همون قضیه ی Perfection و Imperfection ه؟! :D Farrokh 24 آذر 1387, 13:59آره تایتانیک زن بود یا مرد؟:lol: البته تکسچر یه قسمت از imperfectin ه ها مدلینگ انیمیتینگ و نور پردازی هم می تونه اینجوری باشه مثلا انیمیشن های پیکسار نمونه ی خوبی از به کار بردن imperfection در گرافیک سه بعدی هستند رتاتویی رو ببین میز های آشپز خونه رو ببین جای خراش کارد لکه های چیزایی که روشون چکیدند کاشی های کف آشپز خونه اصلا الگوی کاملا منظمی ندارند انگار که واقعا کاشی کار چسبوندتشون توی انیمیتینگ هم می تونی ببینی وقتی که کلت سوار موتور سیکلت شده و می خواد بره و لینگوینی می خواد جلوشو بگیره و باهاش حرف می زنه کلت با انگشتاش همین جوری آروم می زنه روی کاسکتش (یه رفلکس عصبی !) یا وقتی که پیره زنه به رمی که داره روی برکه شنا می کنه تا به خونوادش برسه شلیک می کنه و به کفگیری که دست رمی هست می خوره و یه تیکش رو می کنه کفگیره برای چند صدم ثانیه گداخته می شه اینا چیزایی هه که شاید کمتر آدم میخی مثل من بهشون توجه کنه ولی نبودشون باعث می شه که بیننده احساس کنه یه چیزی کمه ! حالا ما که نمی تونیم در این حد imperfection و detail توی کارمون بذاریم به نظر میاد که برای ما تکسچرینگ اینجوری کافی باشه Farrokh 24 آذر 1387, 14:00لازم به ذکره که پیکسار یه تیم از افراد حرفه ای رو داره که اساسا تخصصشون ساخت همین جزئیاته AVGHH 24 آذر 1387, 14:56تایتانیک زن بود یا مرد؟:lol: تو اونی که من دیدم زنه بود :lol: راس میگی، حالا که اینطور شد: I love imperfection, too. :wink:
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 426]