تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان ارشد نظام محصول انقلاب اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی هاشمی:
مسئولان ارشد نظام محصول انقلاب اسلامی هستند
مشهد – خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: ما طلبکار انقلاب اسلامی نیستیم و در حقیقت بدهکاریم و تمامی مسئولان ارشد نظام محصول این انقلاب هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، ضیا هاشمی، یکشنبه شب در همایش خط امام در حرم رضوی اظهار کرد: سالهاست که انقلاب اسلامی به صورت یک گفتمان بشری مطرح شده و پیام این انقلاب این است که قدرت بشر تنها بر مادیات متکی نیست. وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از نمادهای پست مدرنیته است، افزود: این انقلاب به نقد و چالش مدرنیته ناقص پرداخته و بدون تردید مدرنیته ای که سبب دین‌زدایی شود مورد نقد جدی ماست. معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: ما طلبکار انقلاب اسلامی نیستیم و در حقیقت بدهکاریم و تمامی مسئولان ارشد این نظام محصول این انقلاب هستند. هاشمی یادآور شد: نظام اسلامی پیشرفتی همراه با دین را دنبال می کند زیرا پیشرفتی که بر وابستگی متکی باشد مطلوب و مورد قبول ما نیست و این انقلاب به همگان نشان داد که می توان جامعه مدرنیته داشت اما باید به این مقوله با تکیه بر دین اسلام پرداخته شود. وی یادآور شد: گفتمان انقلاب اسلامی در حال جهانی شدن است و در این مسیر مدرنیته و توسعه دو شعار اصلی انقلاب اسلامی است و نباید از آن غفلت کرد و از سویی دیگر در شرایطی که انقلاب اسلامی نماد مبارزه با نظام سرمایه‌داری است باید به جهانیان نشان داد که قدرت بشر تنها بر مادیات متکی نیست. معاون فرهنگی وزیر علوم تصریح کرد: امروز شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها هستیم و این امر نشان دهنده تاثیرگذاری بالای گفتمان ناب انقلاب اسلامی است. به گفته وی پیام انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش برای تغییر مسیر بشریت است. هاشمی با اشاره به برگزاری همایش خط امام (ره) عنوان کرد: این دوره ها نقش بسزایی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دارد و وزارت علوم از برنامه های حمایت از گفتمان انقلاب حمایت می کند.


۱۳۹۳/۵/۱۲ - ۲۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن