تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیمور شرقی: حذف تیم ژاپن موفقیتی بزرگ برای کشورم بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فوتبال قهرمانی زیر14 سال آسیا؛ سرمربی تیمور شرقی: حذف تیم ژاپن موفقیتی بزرگ برای کشورم بود همدان - ایرنا - سرمربی تیم نونهالان تیمور شرقی گفت: حذف تیم زیر 14 سال ژاپن از این رقابت ها توسط تیم ما موفقیتی بزرگ برای کشورم بود.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا ˈکیم شین هاوانˈدرنشست خبری قبل از شروع رسمی مسابقات فوتبال زیر14سال آسیابه میزبان همدان افزود:ما در دور مقدماتی این رقابت ها ژاپن را حذف کردیم و در مرحله نهایی هم به دنبال شگفتی هستیم و برای هر دقیقه از مسابقات برنامه ریزی کرده ایم.
وی اضافه کرد: تیم تیمور شرقی مدت ها تمرین داشته است و آمادگی بازیکنان بسیار مطلوب و ذهن انان به این مهم متمرکز شده که از همان دقیقه یک بازی به دنبال کسب نتیجه مناسب باشند.
سرمربی تیمور شرقی اظهارکرد: این دوره از مسابقات تجربه بسیار خوبی برای ما خواهد بود و نمی خواهیم خیلی زود از مسابقات کنار برویم بلکه از همان دقیقه اول هر بازی به دنبال این هستیم که برای برد چه باید بکنیم.
وی افزود: در این دوره از مسابقات تیمی موفق خواهد بود که به مراتب عملکرد بهتری را ارایه دهد و ما هم با همین برنامه گام به مسابقات خواهیم گذاشت.
وی در خصوص دیدار با تیم ایران در بازی افتتاحیه مسابقات گفت: به هر حال بازی مقابل تیم میزبان شرایط خاصی دارد که برتری در آن دشوار است منتهی ما تیمی هستیم که با قدرت به این مرحله آمده ایم و نشان داده ایم که مقابل تیم های قدرتمند هم می توانیم به پیروزی برسیم.
وی با قدردانی از مسوولان اجرایی این دوره از مسابقات گفت: آب و هوای شهر میزبان(همدان) بسیار مطلوب است و زیرساخت های خوبی را در فوتبال این شهر شاهد هستیم که می تواند میزبان شایسته ای معرفی شود.
تیم تیمور شرقی در این دوره از مسابقات و در گروه Aباتیم های ایران، عربستان و کره شمالی همگروه است.
این تیم در بازی افتتاحیه مسابقات و از ساعت 15 فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی باید به مصاف تیم کشورمان برود.
7520/2624



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن