تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرانی استقلالی ها از بازخواست وزارت ورزش به دلیل مبلغ قرارداد تیموریان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
نگرانی استقلالی ها از بازخواست وزارت ورزش به دلیل مبلغ قرارداد تیموریان

نگرانی استقلالی ها از بازخواست وزارت ورزش به دلیل مبلغ قرارداد تیموریان
در جلسه ی اخیر هیئت مدیره ی باشگاه استقلال برخی از اعضای هیئت مدیره به قرارداد تیموریان اعتراض کرده و نگران بازخواست وزارت ورزش هستند. به گزارش نامه نیوز، مسئولین باشگاه استقلال در نقل و انتقالات پیش از آغاز فصل موفق کار کردند و تمام ملی پوشان خود را حفظ کردند. گفته می شود آندرانیک تیموریان که فصل قبل گرانترین بازیکن لیگ بود، قرارداد خود را با مبلغی بسیار سنگین با استقلالی ها تمدید کرده است.یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال به تیموریان وعده داده بود که بخش قابل توجهی از مبلغ قراردادش را شخصا پرداخت خواهد کرد که همین موضوع واکنش برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال را در پی داشته است.
 
در جلسه ی اخیر هیئت مدیره ی استقلال یکی دو نفر از اعضای هیئت مدیره ی این تیم نسبت به پرداخت این مبلغ به تیموریان اعتراض کرده اند و گفته اند اگر قرار است به دستور وزارت ورزش مبلغ قرارداد بازیکنان کاهش یابد و برای همه شفاف باشد چرا باشگاه استقلال این خواسته ی وزارت ورزش را انجام نمی دهد و مبالغ جداگانه به برخی بازیکنان می پردازد.
 
این عده از اعضای هیئت مدیره استقلال نگران بازخواست وزارت ورزش از باشگاه استقلال هستند، ضمن اینکه طبق برنامه ی تعیین شده قراداد بازیکنان استقلال در هیئت فوتبال استان تهران یک میلیارد تومان ثبت شده است.
 
 





1393/4/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن