تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819135664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدارهای هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو نونهالان پایان هفته برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دیدارهای هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو نونهالان پایان هفته برگزار می شود تهران بزرگ-ایرنا -رییس هیات تکواندو استان تهران از برگزاری دیدارهای هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو نونهالان 16مرداد برگزار می شود.


جمشید سهرابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدارهای هفته سوم و چهارم از اولین دوره رقابتهای لیگ برتر باشگاههای استان تهران در رده سنی نونهالان پسر پنجشنبه 16 مرداد ماه برگزار می شود .
وی ادامه داد: دیدارهای هفته سوم و چهارم ازدور رفت نخستین دوره رقابتهای لیگ باشگاهای استان تهران با حضور هشت تیم برتر در خانه تکواندو پایتخت انجام می شود .
رییس هیات تکواندو استان تهران به مرحله دوم رقابتهای انتخابی درون اردوی تیم تکواندو نونهالان استان تهران در بخش دختران اشاره کرد و افزود:به منظور حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی کشور، زیر نظر زهرا شهریاری نایب رییس هیات تکواندو استان تهران که با حضور 25 هوگوپوش صبح امروز یکشنبه 12 مرداد ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شدکه در پایان این رقابتها 17 تکواندو کاردراوزان دهگانه توانستند جواز حضور در دور بعدی اردوها را کسب کنند.
رییس هیات تکواندو استان تهران همچنین به حضور16 پومسه رو پایتخت در مسابقات کشوری تکواندو اشاره کرد و گفت:نهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور پومسه در بخش آقایان 13 مرداد ماه در خانه تکواندو برگزار می شود .
سهرابی ادامه داد:نهمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آقایان کشور ،در دو بخش انفرادی و تیمی و در ردهای سنی مختلف برگزار می شود که تیم پومسه استان تهران با حضور 16 تکواندو کار برتر در دو بخش تیمی و انفرادی حضور خواهند داشت.
تهرام564/7247



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن