تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهاي طلا به روند نزولي خود ادامه مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۲۲ب.ظ)
گزارش موج از بازار فلزات گرانبها بهاي طلا به روند نزولي خود ادامه مي دهد بهاي طلا در بازارهاي جهاني همچنان به روند نزولي خود ادامه مي دهد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بهاي طلا که در پايان هفته ي گذشته پس از انتشار گزارش وزارت کار آمريکا افت کرده بود، امروز (يکشنبه) نيز به روند نزولي خود ادامه داد.
بر اساس اين گزارش، بهاي طلا روز جمعه پس از انتشار گزارش وزارت کار آمريکا درباره وضعيت اشتغال و کار در ماه جولاي براي لحظاتي با 1.01 درصدي روبرو شد، اما؛ پس از لحظاتي بار ديگر به روند نزولي خود ادامه داد.
قيمت اين فلز ارزشمند در هفته گذشته با کاهش 0.7 درصدي روبرو شد و در روز گذشته (جمعه) به پايين ترين حد خود در شش هفته گذشته رسيد.
وزرات کار آمريکا اعلام کرد که در ماه جولاي نرخ بيکاري به 6.2 درصد افزايش يافته است. همچنين وزارت کار آمريکا از ايجاد 209 فرصت شغلي در ماه جولاي خبر داد.
بهاي طلا به دنبال اميدواري نسبت به وضعيت اقتصادي آمريکا در هفته گذشته سير نزولي به خود گرفته بود، اين در حالي است که نرخ بيکاري اين کشور در ماه جولاي نسبت به ماه ژوئن افزايش يافته است.
همچنين سرمايه گذاران بازار طلا در اين روزها بيش از پيش متأثر از اخبار مربوط به بحران خاورميانه هستند.
به دنبال حملات وحشيانه رژيم صهيوينستي به نوار غزه تاکنون بيش از هزار و 700 فلسطيني به شهادت رسيده و هزاران نفر مجروح شده اند.
درگيري هاي شديد بين ارتش اوکراين استقلال طلبان نيز در شرق اين کشور همچنان ادامه داشته است. اين در شرايطي است که آمريکا و اتحاديه اروپا تحريم هاي جديد عليه روسيه اعمال کرده اند.
بهاي اونس طلا در بازارهاي جهاني امروز (شنبه) به يکهزار و 295 دلار و 2 سنت در هر اونس رسيد.
همچنين در آخرين معاملات امروز اونس نقره به قيمت 20 دلار و 4 سنت در بازارهاي جهاني دادوستد شد.
در آخرين مبادلات شب گذشته بهاي پلاتين به يک هزار و 458 دلار در هر اونس رسيد.
هر اونس پالاديوم نيز در بازارهاي جهاني به قيمت 862 دلار خريد و فروش شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن