تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803310237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح هاي ناتمام استان در سفر دولت تعيين تکليف مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۴۴ب.ظ)
استاندار چهارمحال وبختياري: طرح هاي ناتمام استان در سفر دولت تعيين تکليف مي شود سليماني دشتکي تعيين تکليف طرح هاي ناتمام دولت نهم و دهم در استان را مهمترين اولويت سفر هيات دولت به استان عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سليماني دشتکي استاندار چهار محال و بختياري در نشست شوراي اداري استان که به منظور هماهنگي برنامه هاي سفر دولت تدبير و اميد برگزار شد، اظهار داشت: از يک هزار و 435 پروژه مصوب سفرهاي چهارگانه دولت نهم و دهم در استان عمليات اجرايي بين 200 تا 300 طرح آن حتي آغاز نيز نشده است.
وي ميزان اعتبار لازم براي اجراي مصوبات دولت نهم و دهم را در استان 10 هزار و 700 ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: از اين ميزان اعتبار در زمان دولت پيش ين تنها 22.4 درصد آن محقق شده است.
سليماني دشتکي ادامه داد: تکميل برخي طرح هاي دولت پيشين که قبلا به سرعت مورد بهره برداري قرار گرفته 237 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد و با توجه به اعلام تکميل اين گونه پروژه ها، تامين اعتبار براي چنين طرح هايي از معضلات استان است.
وي با تشريح وضعيت اقتصادي استان اظهارداشت: ظرفيت هاي بخش توليد استان در زمينه صنعت و کشاورزي با حداقل ظرفيت مورد بهره برداري قرار مي گيرد و از اين ظرفيت ها تنها 10 درصد کاملا فعال بوده، 65 درصد با ظرفيت اندک فعال مي باشد و 25 درصد تعطيل شده است.
استاندار چهارمحال وبختياري مشکل نقدينگي را از مشکلات مهم بخش توليد در کشور و استان دانست و گفت: بانک هاي استان از نقدينگي مناسب براي تامين تسهيلات موردنياز توليد برخوردار نيست و دولت بايد براي اين مشکل در سطح ملي چاره انديشي کند.
سليماني دشتکي يادآور شد: ميزان مطالبات بانکي از اول دولت نهم تا پايان دوره دولت دهم 11 برابر شده و اين مسئله توان بانک ها را براي ارائه تهسيلات به بخش توليد کاهش داده است.
وي ادامه داد: در صورت تامين صد درصدي اعتبارات طرح هاي ناتمام تا پايان سال 94 بيش از 300 طرح نيمه تمام استان تکميل مي شود.
استاندار چهارمحال وبختياري اولويت تامين اعتبار براي طرح هاي ناتمام استان را راه آهن، طرح هاي راه سازي و آب عنوان کرد و گفت: بهره برداري از اين طرح ها در ديگر پروژه هاي استان و جذب سرمايه گذار اهميت فراواني دارد.
سليماني دشتکي ظرفيت هاي اکوتوريستي استان را از قابليت هايي دانست که با حمايت دولت امکان استفاده از اين بخش براي رونق اقتصادي وجود دارد و تصريح کرد: سفر يک ميليون و 400 هزار مسافر در تعطيلات عيد فطر به استان مبين زمينه هاي مناسب سرمايه گذاري در حوزه گردشگري است که در اين زمينه مذاکرات و مکاتباتي با رييس سازمان ميراث فرهنگي صورت گرفته است.
وي همچنين از رايزني با استانداران کرمان و يزد براي آغاز عمليات ساخت سد بهشت آباد خبرداد و گفت: پس از سفر هيات دولت به استان نشست هاي هماهنگي براي اجراي اين طرح با استانداران اين استان ها برگزار مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن