تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813100802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافقت وزیر کشور با تاسیس 501 دهیاری در سیستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: موافقت وزیر کشور با تاسیس 501 دهیاری در سیستان و بلوچستان تهران- ایرنا- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با تاسیس دهیاری در 501 روستای دیگر استان سیستان و بلوچستان موافقت کرد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محسن کوشش تبار معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور این مطلب را اعلام کرد.
وی ادامه داد: در پی درخواست استانداری سیستان و بلوچستان با تاسیس دهیاری در تعدادی از روستاهای این استان، مراتب بلامانع بودن تاسیس دهیاری در501 روستای دیگر این استان در صورتی که خارج از محدوده شهرهای همجوار باشد از سوی وزیر کشور به استانداری این استان ابلاغ شد.
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های افزود: تا پیش از این یک هزار و 201 دهیاری در مناطق روستائی استان سیستان و بلوچستان تاسیس شده بود که با تاسیس 501 دهیاری جدید ، تعداد دهیاری های استان به یک هزار و 702 خواهد رسید.
محسن کوشش تبار در ادامه اظهار داشت: در صورتی که روستایی واجد شرایط جمعیتی برای تاسیس مجوز دهیاری باشد، شورای اسلامی روستا باید به نمایندگی از اهالی روستا برای این امر اعلام آمادگی کند.
وی خاطر نشان کرد: تعداد دهیاری های کشور در مناطق روستایی قریب به 30 هزار دهیاری است و هم اکنون بیش از 85 درصد جمعیت روستائی کشور تحت پوشش خدمات نوین روستائی که از سوی دهیاری ها ارائه می شود، قرار گرفته اند.
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های با بیان این که دهیاری ها به عنوان نهادهای عمومی غیردولتی پرچمداران توسعه پایدار روستایی در سراسر کشور هستند، نقش آنها را در تحقق توسعه پایدار ملی با اهمیت دانست.
کوشش تبار با اشاره به اینکه با تأسیس نهاد دهیاری در روستاها شاهد تغییر چهره قابل ملاحظه ای در این مناطق شده ایم، تأکید کرد: دهیاران به عنوان مدیران ارشد روستا در تمامی عرصه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی به مردم شریف روستاها خدمت رسانی می کنند.
وی اضافه کرد: دهیاری ها حلقه رابط قابل اعتمادی میان حاکمیت و مردم محسوب می شوند که مطالبات به حق جامعه روستایی را در تمامی عرصه ها پیگیری می کنند و به تحقق و پیشرفت اقدامات تمامی دستگاه های اجرایی که در روستاها فعالیت می کنند، یاری می رسانند.
سیام**7261 ** 1418



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن