تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819301383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم والیبال اردبیل تیم منتخب گیلان را شکست داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم والیبال اردبیل تیم منتخب گیلان را شکست داد اردبیل- ایرنا- دیدار دوستانه والیبال گرامیداشت هفته ملی اردبیل که در سالن دو هزار نفری شهید آسمانی اردبیل برگزار شد با پیروزی تیم والیبال منتخب استان اردبیل به پایان رسید.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این دیدار دوستانه تیم منتخب والیبال بزرگسالان اردبیل توانست در سه ست پیاپی و با نتیجه 25 بر 21 ، 25 بر 19 و 25 بر 18 حریف خود را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کند.
در مراسم افتتاحیه این دیدار رئیس هیات والیبال استان اردبیل گفت: هیات والیبال استان این مسابقات را تحت عنوان جام اردبیل پایه گذاری کرده و تلاش می کنیم در سال های آتی این بازی ها را با حضور تیم های بیشتری برگزارکنیم.
نادر فلاحی افزود: دیدار بین تیم های منتخب اردبیل و منتخب گیلان در رده بزرگسالان بعنوان اولین دوره جام اردبیل برگزار می شود و در واقع این دیدار دوستانه محکی مناسب برای حضور پرقدرت تیم استان در مسابقات باشگاهی کشور در رده بزرگسالان است.
1234/593



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن