تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819902153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظیفه همه مسلمانان حمایت همه‌جانبه از غزه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام‌جمعه اهل‌سنت جزیره هرمز: وظیفه همه مسلمانان حمایت همه‌جانبه از غزه است خبرگزاری پانا: امام‌جمعه اهل‌سنت جزیره هرمز با بیان اینکه وظیفه همه مسلمانان حمایت همه‌جانبه از غزه است تشریح کرد: در هر کجا حقوقی از مسلمان نادیده گرفته شود و یا تجاوزی صورت گیرد وظیفه هر مسلمان است که از او حمایت کند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ مرداد ساعت 10:38



به گزارش خبرگزاری پانا، شیخ عبدالوهاب گلزاری امام‌جمعه اهل‌سنت در جمع نمازگزاران با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: یکی از ویژگی‌های مسلمان حمایت از مظلوم است.
وی با بیان اینکه همه مسلمانان با هم برادرند و هیچ مسلمانی از مسلمان دیگر جدا نیست افزود: در هر کجا حقوقی از مسلمان نادیده گرفته شود و یا تجاوزی صورت گیرد وظیفه هر مسلمان است که از او حمایت کند.
امام‌جمعه اهل‌سنت جزیره هرمز با بیان اینکه وظیفه همه مسلمانان حمایت همه‌جانبه از غزه است تشریح کرد: سال‌های طولانی است که مردم مظلوم برای دفاع از حق خود شبانه‌‌روز در زیر آتش دشمن قرار می‌گیرند.
وی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه افزود: بازتاب برگزاری با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران، وفاداری ملت ایران به مقاومت اسلامی و بزدلی سران کشورهای عربی را نشان داد.
شیخ گلزاری با بیان اینکه عظمت فاجعه در غزه به حدی رسیده است که حتی دل کفار و افراد لائیک را هم به درد آورد خاطرنشان کرد: سه نفر از شهروندان شهرک‌نشین فلسطین اشغالی به نحوی مشکوک کشته شدند و دنیای استکبار و سران کشورهای غربی و آمریکا چنان از خود واکنش نشان دادند گویی شهروندان خودشان کشته شدند اما امروز شمار شهدای فلسطین به بیش از 1500 نفر رسیده است در حالی 82 درصد این آمار را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند اما آمریکا و غرب حمایت می‌کنند و سران کشورهای عربی هیچ اقدام جدی علیه جنایات رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن