تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820869567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصری: بانک های رباخوار باید تحریم شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مصری: بانک های رباخوار باید تحریم شوند بجنورد - ایرنا - رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بانک های رباخوار را تحریم کرده و از سپردن پول خود به آنها خودداری کنند.


به گزارش ایرنا عبدالرضا عزیزی شنبه شب در نشست کارگروه اشتغال شهرستان شیروان در خراسان شمالی اظهار کرد: این بانک ها به جای ایجاد اشتغال، پول مردم را برای ساختن برج و ساختمان های کلان در دیگر کشورها هزینه می کنند.
وی در این نشست که با حضور معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق مهر امام رضا (ع) برگزار شد، از این صندوق به عنوان تنها جایی یاد کرد که به خاطر اسم و حرمت نام مقدس ثامن الحجج (ع) از ربا به دور مانده است.
نماینده شیروان با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی و اشتغال در حد شعار باقی مانده، گفت: تنها راه رهایی از سودهای کلان بانکی این است که به صورت پایلوت یک صندوق قرض الحسنه ایجاد شود و مردم شریک آنجا شده و پول هایشان را در آنجا بگذارند.
عزیزی آمار بیکاری در شهرستان شیروان را 14 درصد عنوان کرد و گفت: اکنون در این شهرستان 157 هزار نفری خراسان شمالی، 22 هزار و 400 نفر که عمدتا تحصیل کرده دانشگاهی هستند، بیکارند.
شیروان واقع در 60 کیلومتری شرق بجنورد، دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی
است. ک/3
7186/626



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن