تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803945874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهان علیه آپارتاید صهیونیستی؛ بمب اسباب بازی کودکان نیست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جهان علیه آپارتاید صهیونیستی؛ بمب اسباب بازی کودکان نیست
کد خبر: ۴۲۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳ - 03 August 2014


 در حالی که کودکان جهان با پویایی و هیجان به انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها دست می‌زنند و کودکی خود را با آزادی سپری می‌کنند، جنگنده‌ها، بالگردها، توپخانه‌ها و پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی، شبانه روز به بمباران کودکان غزه ادامه می‌دهند.

به گزارش تسنیم، هر چند منابع خبری در روز جمعه به نقل از وزیر خارجه آمریکا و مسئولان سازمان ملل از توافق حماس و تل آویو درباره برقراری آتش بس به مدت سه روز شده خبر داده بودند، با این حال رژیم صهیونیستی با تداوم حملات خود، آن را نقض کرد.

این در حالی است که آمار شهدای حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا روز بیست و پنجم آن به 1500 شهید و هشت هزار و 600 زخمی رسیده است

صهیونیست ها تنها دو ساعت پس از اعلام آتش بس 72 ساعته، با تجاوز به رفح در جنوب نوار غزه، 70 فلسطینی بیگناه را که اکثر آنها زن و کودک بودند به شهادت رساندند، در این حملات ددمنشانه، 400 بیگناه هم زخمی شدند.

این در حالی است که شمار زیادی از کودکان بیگناه تا کنون در حملات صهیونیست ها به غزه به شهادت رسیده اند و دیدن تصاویر آنها، وجدان های بیدار را در جهان تکان داده و نتیجه آن برگزاری تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی حتی در کشورهایی است که حاکمان آنها روابط حسنه و نزدیکی با اشغالگران قدس دارند، از جمله در فرانسه که مردم خواستار توقف جنایات در غزه شدند.

اما تصاویر لذت بردن صهیونیست های غاصب از تماشای کشتار کودکان فلسطینی به اندازه ای دردناک و زجر آور است که غم از دست دادن کودکان را برای پدران و مادرانشان سنگین تر می کند.

کودکان فلسطینی در غزه وسیله ای برای بازی کردن پیدا نمی کنند، و اگر مکانی در ساحل دریا پیدا کنند، ممکن است همانند چهار کودکی که در حال بازی در سواحل غزه هدف موشک های اسرائیلی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، پیش از رسیدن به این مکان در حمله جنگنده های اسرائیلی به استقبال مرگ بروند.

در هفته چهارم جنگ وحشیانه علیه نوارغزه، منظره و صحنه کشتار کودکان و اجساد تکه تکه آنها، حتی افراد سنگدل را به گریه واداشته است، اینها کودکانی بودند که از زندگی محروم شدند، چرا که اشغالگران اجازه ندادند آنها همانند دیگر کودکان جهان زندگی کنند، اما کشتار آنها صهیونیست های غاصب را خوشحال می کند.

با وجود منظره فجیع اجساد کودکان که یا زیر خروارها خاک هستند یا در سواحل دریا تکه تکه شده اند یا در راه ها و جاده ها افتاده اند، اما این صحنه های دردناک نه تاثیری بر عواطف و احساسات صهیونیست ها ندارد، بلکه برخی از آنها از کشتار کودکان بیگناه به ابراز شادمانی و خوشحالی می پردازند و به تبادل تبریک در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک می پردازند و این پیام را به هم می دهند که خرابکاران(واژه ای که صهیونیست ها برای مردم فلسطین به کار می برند) مثلا دو و سه و پنج نفر از دست دادند.

در جنگ سال 2008 علیه غزه، جنگنده ها و توپخانه ها و کشتی های جنگی رژیم اشغالگر قدس، حدود 400 کودک بیگناه را به خاک و خون کشیدند و کشتار این تعداد نه تنها تاثیری بر سرکردگان صهیونیست ها نگذاشت، بلکه آنها با وقاحت اعلام می کردند که این کشتار برای بازداشتن "تروریسم" ضروری بوده است، یعنی از نگاه سردمداران رژیم صهیونیستی، کودکان غزه تروریست هستند یا فردا بزرگ خواهند شد و به مقاومتی می پیوندند که از نگاه نتانیاهو و دیگر صهیونیست های غاصب، تروریسم است.

باور حاکم بر صهیونیست های غاصب که باور غلط و بی اساس است و قرآن کریم هم بارها بر پوچ بودن این ادعا تاکید کرده است، این است که آنها خود را ملت برگزیده خداوند و ملت های دیگر را کم ارزش تر و پست تر از خود و صرفا نوکر و برده ای برای خود می دانند، آنها به دیگران و کودکانشان به دیده تحقیر و از موضع بالا و برتری جویانه نگاه می کنند و از کشتار کودکان و تبدیل شدن آن به سرگرمی و تفریح برای خود ابایی ندارند.

ارزش های انسانی و اخلاقی هیچ جایی در رژیم اشغالگر اسرائیل ندارد، بلکه تنها چیزی که برای آنها به ارزش تبدیل شده است، کشتار و جنایت است، این در حالی است که در آن سو یعنی در غزه، ارزش های اخلاقی مردم فلسطین حرف اول را می زند، مقاومت غزه حتی یک غیر نظامی صهیونیست را از ابتدای این جنگ نابرابر نکشته است و تمام کسانی که کشته شده اند نظامی هستند، با این حال، نتانیاهو، آمریکا و کشورهای غربی و مزدوران منطقه ای آنها، فلسطینی ها را تروریست می خوانند.

در حالی که کودکان صهیونیست ها با انواع وسایل بازی و سرگرمی اوقات خود را سپری می کنند و به ابراز شادی می پردازند و از دوران کودکی، کینه و نفرت از اعراب و فلسطینی ها را به آنها می آموزند، به کودکان فلسطینی ارزش های اخلاقی و انسانی را یاد می دهند که حتی اجازه قطع یک درخت را ندارند، در حالی که صهیونیست ها از ارتکاب هر جنایت وحشیانه ای ابایی ندارند، ریختن بنزین در دهان یک نوجوان بیگناه فلسطینی و بعد به آتش کشیدن وی فقط از صهیونیست های بی رحم سر می زند، جنایاتی که سازمان های مدعی حمایت از حقوق بشر در صحنه بین المللی را تکان نمی دهد و آنها را به تحرک برای توقف این جنایات و بازخواست جنایتکاران وادا نمی دارد.

کسانی که برای کشتار کودکان غزه هلهله و پایکوبی و شادی می کنند، بی شک از انسانیت بویی نبرده اند و وحوشی در شکل انسان ها هستند و آنچه امروز در غزه مقاوم می گذرد، و قاتلان کودکان هرگز از مجازات دنیا و عقاب آخرت در امان نخواهند بود و این وعده الهی است که ظالمان را عذاب سخت گرفتار خواهد کرد.

همبستگی مردمی با غزه؛ جهان علیه آپارتاید صهیونیستی

همزمان با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که حتی با اعلام آتش بس موقت هم متوقف نشده است، موج همبستگی مردمی در جهان با مردم بی دفاع فلسطین در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

به استثنای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که حاکمان غیر منتخب و وابسته آنها هرگز اجازه برگزاری تجمعات و راهپیمایی در همبستگی با ملت فلسطین را نمی دهند، تقریبا در بیشتر کشورهای جهان، انسان هایی که وجدانشان بیدار است و قلب هایشان از دیدن تصاویر کودکانی که طرز بی رحمانه ای در حملات صهیونیست ها به شهادت رسیدند، به درد آمده است، به خیابان ها ریخته و خشم و نفرت خود را از  قاتلان کودکان غزه ابراز کردند.

نکته قابل توجه دیگر مواضع ضد صهیونیستی کشورهای آمریکای لاتین از جمله ونزوئلا بود که آمادگی خود را برای کمک به کودکان غزه مورد تاکید قرار داد.

محکومیت حمایت آمریکا و غرب از اسرائیل و سکوت رژیمهای عربی نکته مهم تظاهرات ضد صهیونیستی در کشورهای مختلف جهان است.

مردم در تظاهرات ضد صهیونیستی خود، همچنین ادامه بستن گذرگاه رفح و همراهی مصر با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در تظاهرات ضد صهیونیستی با بیان اینکه رژیمهای عربی فقط به فکر تاج و تخت هستند، بر ضرورت توقف جنایات صهیونیست ها و آپارتاید صهیونیستی تاکید کرده اند.

هر چند دولت آمریکا همچنان وقیحانه از جنایات اشغالگران قدس علیه مردم بی دفاع غزه حمایت می کند، اما مردم و فعالان صلح در این کشور از پیروان ادیان و گروههای مختلف خواستار محاکمه سران رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب جنایات جنگی شده اند، عمیق تر شدن فاجعه غزه و ادامه جنایات صهیونیست ها سبب شده است تا مردم تنها به تظاهرات اکتفا نکنند و انزجار خود را به شیوه های مختلف از صهیونیستها و حامیان آنها ابراز کنند.

تحریم اسرائیل یکی از خواسته هایی است که در تظاهرات ضد صهیونیستی در کشورهای مختلف مطرح شده است. نکته دیگر موضع برخی کشورهای عربی است که یک رسانه اسرائیلی به صراحت عربستان و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و مصر را همسو با رژیم صهیونیستی دانسته و نوشته است تل آویو در سنگر مصر، عربستان و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس قرار دارد و باید از این اتحاد علیه مقاومت به رهبری حماس استفاده کند.

البته حکام عرب در ظاهر برای فریب افکارعمومی برای مردم غزه اشک تمساح می ریزند و مثلا عبدالله شاه سعودی، بدون اشاره به نام رژیم صهیونیستی و محکوم کردن جنایات این رژیم فقط گفته است آنچه در غزه در جریان است، جنایات جنگی است.

نکته زجرآور این است که امثال شاه عربستان در خصوص سوریه و عراق که تروریست های تکفیری مورد حمایت آنها به کشتار مسلمانان بیگناه ادامه می دهند، دم از مسلمانی می زنند، اما در خصوص نوار غزه، نه تنها موضع قاطعانه علیه صهیونیست های متجاوز اتخاذ نکرده اند، بلکه از بیان هرگونه اعتراضات مردمی و تجمعات ضد صهیونیستی در کشورهای خود جلوگیری می کنند و شرم آورتر آنکه خبرهای فراوانی درباره همدستی و همسویی آنها با قاتلان کودکان غزه منتشر شده است، رویکرد حکام سازشکار و خائن عرب نشان می دهد که اینها نه تنها مسلمان نیستند، بلکه مزدور اسرائیل هستند.

کشورهای اسلامی باید فراتر از بیانیه های محکومیت عمل کنند و سران عرب هم باید برای اتخاذ موضع قاطعانه علیه رژیم صهیونیستی تحت فشار افکار عمومی قرار گیرند و تلاش جدی برای توقف نسل کشی و کشتار مردم بیگناه غزه انجام دهند، اگر سران عرب حتی برای یک بار به وجدان خود مراجعه کنند، چیزی از دست نخواهند داد، اکنون زمان امتحان بزرگ است و آنها باید به سکوت مرگبار و توام با همدستی و همسویی خود با قاتلان مردم غزه پایان دهند و در غیر این صورت نفرین مادران کودک از دست داده غزه، هرگز آنها را رها نخواهد کرد .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن