تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804572579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان شیراز : اجاره دهندگان منازل مبله در شیراز تحت تعقیب کیفری قرار می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خودروهای مروج بی حجابی توقیف می شوند دادستان شیراز : اجاره دهندگان منازل مبله در شیراز تحت تعقیب کیفری قرار می گیرند شیراز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دستور اکید پلمب منازل مبله و تعقیب کیفری افرادی که زمینه بزهکاری را با ارائه منازل مبله فراهم می کنند را صادر کرد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، قاضی علی القاصی امروز در جلسه بررسی ناهنجاریهای اجتماعی و مبارزه با مظاهر علنی فساد در جمع شورای تأمین شیراز قضات و مسئولان فرهنگی ، امنیتی و انتظامی شیراز گفت : متأسفانه هر روز شاهد بیشتر شدن مظاهر علنی فساد در شهر شیراز هستیم که این امر در خور شأن سومین حرم اهل بیت (ع) نیست .
وی با تأکید بر اقدامات هماهنگ و همسو در دستگاه های ذیربط به خصوص نهادها و دستگاههای فرهنگی استان تأکید کرد: برخورد قاطع با جرائم ناشی از ناهنجاریهای اجتماعی مورد تأکید دستگاه قضایی استان و دادسرای عمومی و انقلاب شیراز است که در این زمینه بارها دستورات قضایی لازم صادر شده است .
این مقام مسئول قضایی مسأله وجود منازل مبله در شیراز را یکی از معضلات و ناهنجاریهای اجتماعی خواند و اعلام کرد : افرادی که زمینه بزهکاری را با ارائه منازل مبله ایجاد می کنند تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و منازل آنان با دستور قضایی پلمپ می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از نیروی انتظامی به عنوان ضابط عام و شهرداری شیراز به عنوان ضابط خاص دستگاه قضایی خواست ضمن برخورد با عوامل دیوار نویسی در سطح شهر تبلیغات منازل مبله در سطح شهر را به جدیت پیگیری و با عوامل آن تحت عنوان تخریب اموال عمومی برخورد شود.
دادستان شیراز عرضه و استعمال و مواد دخانی در سطح اماکن عمومی و بوستانهای شیراز مورد انتقاد قرارداد و افزود : لازم است در این خصوص اقدامات عاجلی از سوی نیروی انتظامی ، شهرداری شیراز و دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد که ترویج این عمل سلامت عمومی جامعه را به خطر می اندازد.
القاصی همچنین به از سر گیری تخریب منقل خانه ها درشیراز خبر داد و افزود : دستورات قضایی لازم جهت تخریب و ریشه کن کردن مراکزی که محل استعمال جمعی مواد مخدر قرار می گیرند صادر شده است .
وی در خصوص منازل میراثی نیز افزود : برا ساس مصوبات جلسات اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری موظف به ساماندهی این منازل می باشد .
دادستان شیراز همچنین با انتقاد از توزیع و ارائه محصولات ضد فرهنگی در سطح اماکن و معابر عمومی شهر شیراز و بوستان ها افزود: متأسفانه برخی افراد از این اقدام ضد فرهنگی و ضد اخلاقی را محل کسب و درآمد خود قرار داده اند که این امر به هیچ وجه پذیرفته نیست .
القاصی تصریح کرد : با افرادی که با عرضه این محصولات ضد اخلاقی فضای معنوی و فرهنگی شهر شیراز را زیر سؤال می برند برخورد شدید و قاطع می شود .
وی تأکید کرد : از امروز باید نهادها و سازمانهای متولی فرهنگ زمینه اصلاح و ارائه الگوهای فرهنگی مناسب را فراهم سازند چراکه برخوردهای قهری با مظاهر بی فرهنگی و بی عفتی جامعه کوتاه مدت خواهد بود.
القاصی همچنین با یاد آوری تذکرات مقام معظم رهبری در مقوله فرهنگ جامعه تأکید کرد : باید با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقش فرهنگ در جامعه اسلامی زمینه پویایی و رشد فضائل اخلاقی جامعه را فراهم سازیم که این امر تنها با به کارگیری ابزارهای قانونی و قهری ممکن نخواهد بود.
وی در این خصوص از نیروی انتظامی و سایر ضابطین خاص قضایی خواست در این خصوص با در نظر گرفتن تکالیف و صلاحیت قانونی به وظایف قانونی خود در خصوص جرائم مشهود عمل نمایند.
دادستان شیراز همچنین بر نظارت اداره نظارت بر اماکن عمومی فرمانده انتظامی استان در ممانعت از عرضه البسه های غیر متعارف تأکید کرد و افزود: ظاهر بسیاری از این محصولات برخلاف شئون شرعی و عرفی جامعه است و با واحدهای صنفی متخلف برابر قانون برخورد می شود.
وی همچنین با انتقاد از اینکه برخی افراد فرهنگ حجاب و عفاف را نادیده گرفته و علناً به خصوص در حین رانندگی اقدام به بی حجابی می کنند افزود: دستورات قضایی لازم در خصوص توقف اتومبیل رانندگان بی حجاب صادر شده است و پرونده این افراد در دادسرای ناحیه 2 شیراز رسیدگی و وسیله نقلیه این افراد توقیف می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان با اشاره به اینکه در کنار اقدامات دستگاه قضایی و انتظامی و امنیتی استان در راستای برخورد با مظاهر علنی فساد تأکید کرد: متأسفانه وضعیت کنونی امروز نتیجه عدم توجه نهادهای فرهنگی در سالهای گذشته به امور فرهنگی است .ک/2
677



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن