تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802717470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های ناتمام چهارمحال وبختیاری درسفر دولت تعیین تکلیف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح های ناتمام چهارمحال وبختیاری درسفر دولت تعیین تکلیف می شود شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال وبختیاری تعیین تکلیف طرح های ناتمام دولت نهم و دهم در استان را مهمترین اولویت سفر هیات دولت به استان عنوان کرد.


به گزارش ایرنا، ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ شامگاه شنبه در نشست شورای اداری استان که به منظور هماهنگی برنامه های سفر دولت تدبیر و امید برگزار شد، افزود: از یک هزار و 435 پروژه مصوب سفرهای چهارگانه دولت نهم و دهم در استان عملیات اجرایی بین 200 تا 300 طرح آن حتی آغاز نیز نشده است.
وی میزان اعتبار لازم برای اجرای مصوبات دولت نهم و دهم را در استان 10 هزار و 700 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان اعتبار در زمان دولت پیش ین تنها 22.4 درصد آن محقق شده است.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: تکمیل برخی طرح های دولت پیشین که قبلا به سرعت مورد بهره برداری قرار گرفته 237 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و با توجه به اعلام تکمیل این گونه پروژه ها، تامین اعتبار برای چنین طرح هایی از معضلات استان است.
وی با تشریح وضعیت اقتصادی استان اظهارداشت: ظرفیت های بخش تولید استان در زمینه صنعت و کشاورزی با حداقل ظرفیت مورد بهره برداری قرار می گیرد و از این ظرفیت ها تنها 10 درصد کاملا فعال بوده، 65 درصد با ظرفیت اندک فعال می باشد و 25 درصد تعطیل شده است.
استاندار چهارمحال وبختیاری مشکل نقدینگی را از مشکلات مهم بخش تولید در کشور و استان دانست و گفت: بانک های استان از نقدینگی مناسب برای تامین تسهیلات موردنیاز تولید برخوردار نیست و دولت باید برای این مشکل در سطح ملی چاره اندیشی کند.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: میزان مطالبات بانکی از اول دولت نهم تا پایان دوره دولت دهم 11 برابر شده و این مسئله توان بانک ها را برای ارائه تهسیلات به بخش تولید کاهش داده است.
وی ادامه داد: در صورت تامین صد درصدی اعتبارات طرح های ناتمام تا پایان سال 94 بیش از 300 طرح نیمه تمام استان تکمیل می شود.
استاندارچهارمحال وبختیاری اولویت تامین اعتبار برای طرح های ناتمام استان را راه آهن، طرح های راه سازی و آب عنوان کرد و گفت: بهره برداری از این طرح ها در دیگر پروژه های استان و جذب سرمایه گذار اهمیت فراوانی دارد.
سلیمانی دشتکی ظرفیت های اکوتوریستی استان را از قابلیت هایی دانست که با حمایت دولت امکان استفاده از این بخش برای رونق اقتصادی وجود دارد و تصریح کرد: سفر یک میلیون و 400 هزار مسافر در تعطیلات عید فطر به استان مبین زمینه های مناسب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است که در این زمینه مذاکرات و مکاتباتی با رییس سازمان میراث فرهنگی صورت گرفته است.
وی همچنین از رایزنی با استانداران کرمان و یزد برای آغاز عملیات ساخت سد بهشت آباد خبرداد و گفت: پس از سفر هیات دولت به استان نشست های هماهنگی برای اجرای این طرح با استانداران این استان ها برگزار می شود.
وی ازدستگاه های دولتی خواست ازنصب بنر و پلاکاردهای دولتی دراستقبال از سفر دولت تدبیر و امید به استان پرهیز کنند و ظرفیت های بخش غیردولتی را در استقبال ازرییس جمهوری مورد استفاده قراردهند.
بر اساس اعلام استاندار چهارمحال وبختیاری رییس جمهوری و هیات دولت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری مهمان این استان هستند.
/558/



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن