تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذری: قرار بود 15 میلیارد هزینه کل باشگاه شود نه فقط قراردادها/ با یحیی به جایی که بودیم برمی‌گردیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آذری: قرار بود 15 میلیارد هزینه کل باشگاه شود نه فقط قراردادها/ با یحیی به جایی که بودیم برمی‌گردیم ورزش > لیگ برتر - مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید قرارداد محسن مسلمان نسبت به فصل گذشته فقط 50 میلیون تومان زیاد شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه ذوب‌آهن نماد تمساح را به عنوان نماد رسمی خود معرفی خواهد كرد. سعید آذری مدیرعامل این باشگاه در مورد این كار می‌گوید: «ما بر اساس مسائل زیست محیطی كارخانه، یك طرحی را از گونه‌های مختلف آورده‌ایم. بعد از بررسی‌های زیادی كه داشتیم، تمساح سبز را انتخاب كردیم. این تمساح از گونه‌های موجود در سیستان است و ما هم بحث رونمایی از آن را داریم. این تمساح از گونه‌های جانوری كشور خودمان است.»
او در مورد هزینه‌های باشگاهداری در ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید: «ما سعی می‌كنیم طبق سیاست‌های سازمان لیگ، مسیر را ادامه دهیم. ما در فصل 91-92 در باشگاه 8.5 میلیارد تومان هزینه كرده‌ایم كه تا الان این رقم را كنترل كرده‌ایم. اگر امسال هم خوب عمل كنیم، نسبت به سال گذشته تفاوت زیادی نخواهیم داشت.»
آذری ادامه می‌دهد: «ما بازیكن گران قیمت نداریم. فقط حدادی فر قیمتش بالاست. حتی محسن مسلمان امسال 850 میلیون تومان گرفته. او پارسال 800 میلیون تومان گرفته بود و امسال با اینكه می‌توانست رقم بیشتری طلب كند، اما به ما تخفیف داد و فقط 50 میلیون تومانی روی قراردادش گذاشت. او ریش و قیچی را سپرد دست خود ما. كلی هم پیشنهاد داشت اما در تیم ماند. ما از این نظر مشكلی نداریم.»
سعید آذری به موضوعی مهم اشاره می‌كند كه از جانب باشگاه‌ها رعایت نشده است. او به نامه اولیه سازمان لیگ اشاره می‌كند كه در آن ذكر شده بود باشگاه‌ها برای یك فصل تیمداری حق ندارند بیشتر از 15 میلیارد تومان هزینه كنند اما حالا بعضی باشگاه‌ها با اعلام لیست قرارداد بازیكنان خود به این رقم رسیده‌اند و هزینه‌هایی مانند كادر فنی و اردوهای تمرینی و هزینه های رفت و آمد به شهرستان‌ها را در نظر نگرفته‌اند. آذری در این مورد می‌گوید: «طبق استعلامی كه ما گرفتیم، آقای تاج گفتند این 15 میلیارد تومان، برای تمام هزینه‌های باشگاه از جمله دستمزد كادر اجرایی و بازیكنان و كادر فنی، هزینه‌های جاری، ایاب و ذهاب و ... است. یعنی هزینه‌های ایاب و ذهاب هم جزو همین 15 میلیارد تومان است. من نمی‌خواهم وارد این بحث شوم. ولی وقتی ما استعلام گرفتیم، گفتند كه این 15 میلیارد تومان شامل تمام هزینه‌ها می‌شود نه فقط رقم قرارداد بازیكنان.»
آذری در پایان می‌گوید: «ما خیلی امیدواریم كه با یحیی گل محمدی به جایی كه بوده‌ایم برگردیم. بحث اساسی ما این است كه با بودن یحیی خیلی خوب بشویم. ما تلاش می‌كنیم با كمك او تیمی خوب بسازیم.»
43 43



شنبه 11 مرداد 1393 - 17:55:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن