تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال تجهيزات نظامي بيشتر به اوکراين از سوي آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۵۹ب.ظ)
ارسال تجهيزات نظامي بيشتر به اوکراين از سوي آمريکا پنتاگون با تعجيل در ارسال تجهيزات نظامي و نيروهاي بيشتر به اوکراين، قصد دارد هرچه سريع تر ارتش اين کشور را در مقابل استقلال طلبان تقويت کند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، وزارت دفاع ايالات متحده با اعلام اين خبر افزود که اين تجهيزات شامل خودروهاي زرهي و جنگنده، خودروهاي حمل سلاح و نيرو، سلاح ها و دوربين هاي ديد در شب و انواع قايق هاي سبک جنگي مي شود.
پيش از اين نيز پنتاگون درخواست کمک 19 ميليون دلاري براي براي آموزش نيروهاي گارد ملي اوکراين را از کنگره آمريکا درخواست کرده بود.
نکته جالب آنکه به دنبال ارائه اين درخواست 19 ميليون دلاري، جان کربي، معاون مطبوعاتي پنتاگون با اعلام اين خبر، گفته بود: "ما در امر آموزش نظامي به آنها کمک نمي کنيم، بلکه اين کمک از طريق برآوردن نيازهاي نظامي دولت اوکراين برآورده مي شود."
با اين وجود به نظر مي رسد دخالت هاي آمريکا در اوکراين نه تنها پايان نيافته که هر لحظه بيش از پيش شدت مي يابد.
کمک هاي نظامي آمريکا به اوکراين در حالي ادامه مي يابد که ايالات متحده با وجود اين امر، همچنان روسيه را به هواداري از استقلال طلبان محکوم مي کند!













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن