تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798261510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو کمسیون امنیت ملی: تندروهای آمریکا به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر از ایران در مذاکرات هستند /هیچ خطایی از سوی مذاکره کنندگان کشورمان صورت نگرفته /مذاکرات به بن بست نرسیده


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
عضو کمسیون امنیت ملی: تندروهای آمریکا به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر از ایران در مذاکرات هستند /هیچ خطایی از سوی مذاکره کنندگان کشورمان صورت نگرفته /مذاکرات به بن بست نرسیده

عضو کمسیون امنیت ملی: تندروهای آمریکا به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر از ایران در مذاکرات هستند /هیچ خطایی از سوی مذاکره کنندگان کشورمان صورت نگرفته /مذاکرات به بن بست نرسیده
عضو کمسیون امنیت ملی معتقد است تمدید مذاکرات به معنای بن بست در مذاکرات ایران و 5+1 نیست، بلکه تلاش برای یافتن راهکارهایی برای پرکردن شکاف ها است.
احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با نامه نیوز، با اشاره به تمدید مهلت مذاکرات هسته‌ای ایران و 5+1 تا 4 ماهه آینده، گفت: آنچه از اظهارات دو طرف مذاکره‌کننده مشهود بود این است که طرفین مذاکرات نسبت به این تمدید خوش‌بین بودند و  اظهار رضایت می‌کردند.


وی با بیان اینکه اختلافات و شکاف‌های باقیمانده باید در این 4 ماهه حل و فصل شود، خاطرنشان کرد:  معتقدم طرف غربی به دنبال خریدن زمان است تا شاید در این مدت فشارهایی بر ما تحمیل کنند و امتیازهای را که مد نظر داشته‌اند و تیم مذاکره‌کننده ایرانی بر روی آن سماجت داشته، را بدست بیاورند .


 این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تایکد براینکه غرب باید روش معقول و منطقی را در مقابل ایران در پیش گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده ایران تاکنون به خوبی پیش رفته است و از مواضع نظام عقب نشینی نکرده است. 80 درصد کار انجام شده و فقط 20 درصد باقی مانده است ، در واقع مذاکره کنندگان ما همان دیدگاهی که مردم برایشان مهم بود مانند بحث غنی سازی و تحریم‌ها که خطوط قرمز ماست را دنبال کردند.

وی با تاکید براینکه تحریم‌هایی به ناحق بر ایران تحمیل شده است،  باید برداشته شود، افزود: بدون شک انتظار ما از این مذاکرات این است که در مقابل خواسته هایی که غرب دارد، تحریم های ایران به صورت کامل برداشته شود و توافق جامع نهایی شود. 

شوهانی گفت: به نظر می آید در این مسیر تیم مذاکره کننده‌ ما به خوبی حرکت کرده و هر آن‌چه که نظام خواسته، دنبال شده است. به نظر نمی‌آید که خطایی صورت گرفته باشد. البته هنوز کار خاصی انجام نشده و توافق‌نامه هم امضا نشده است اما در مجموع تیم مذاکره کننده در چارچوب نظام و خطوط قرمز حرکت کرده و اقداماتشان هم مثبت بوده است.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین با اشاره به تندروی‌ برخی از نمایندگان کنگره آمریکا و مخالفت آنها با تمدید مذاکرات و تلاش برای وضع تحریم های جدید علیه ایران، خاطر نشان کرد:  این دسته از نماینده‌های آمریکا به دنبال فشار آوردن بر روی ایران هستند تا امتیازات بیشتری را از ایران بگیرند. ولی این رفتارها بدون شک بر روی مواضع کشورمان تاثری نخواهد گذاشت و دولت اوباما باید خود پاسخگوی این قسم تصمیم گیری ها در کشورش باشد.


وی با بیان اینکه هیچ تحریم و قطعنامه‌ جدیدی علیه ایران صادر نمی‌شود، گفت: همه‌ این جوسازی ها  فقط در حد حرف و شعار باقی می‌ماند، معتقدم با توجه به رویکرد دولت اوباما، کنگره آمریکا نتواند کار خاصی انجام دهد زیرا اگر بخواهند تحریمی را تصویب کنند برخلاف آن روح کلی و قوانین حاکم بر مذاکرات است و فقط در حد شانتاژهای تبلیغاتی است.

نماینده ایلام تاکید کرد: بهرحال اختلافات میان ایران و کشور‌های 1+5 وجود دارد و این اختلافات هم جدی هستند، اما فکر می‌کنم مذاکرات به توافق میرسد و این تمدید اصلا به معنای بن بست نبوده و نیست، بلکه به معنای این است که برای مسائل و اختلافات باقی مانده یکسری راهکارها پیدا شود.




1393/4/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن