تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چمن غدير در حد بهترين چمن‌هاي دنيا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چمن غدير در حد بهترين چمن‌هاي دنيا مي‌شود
اولين بازي ليگ برتر در ورزشگاه غدير باعث شد وضعيت چمن آن نشان داده شود و هيچ خبري از آن چمن سبز و شاداب فصل قبل در آن ديده نشود که اين زنگ خطر بزرگي براي فوتبال خوزستان باشد.

به گزارش ورزش سه، فوتبال خوزستاني که از قديم الايام کارهاي تاکنيکي و برزيلي وارش نيازمند يک زمين مناسب و مطلوب دارد.بعد از ديدن اين صحنه ها از چمن تاسف بار غدير با انصاري مسئول چمن ورزشگاه هاي غدير و تختي تماس گرفتيم و صحبت هاي جالبي شنيديم از آماده بودن کنوني چمن تختي تا بهترين شدن چمن غدير در شهريورماه !!!

وي درباره وضعيت بد ورزشگاه غدير گفت: چمن غدير اروپايي - آفريقايي است و توان تحمل زياد گرما را ندارد و در صورت گرما زرد مي شود اما من به شما قول مي دهم که اين چمن در ماه شهريور در حد بهترين چمن هاي دنيا شود و از فصل قبل بهتر شود.

وي درباره علت‌هاي خرابي چمن گفت: راستي بهترين خصلت است و نمي‌خواهيم با رنگ کردن چمن خودمان را گول بزنيم.اين مشکل تنها و تنها به دليل گرما است و اگر بهترين متخصصان چمن از دنيا هم بيايند براي اين چمن نمي توانند کاري انجام دهند.

انصاري همچنين گفت : اکنون چمن تختي که آفريقايي است و توان گرما را دارد وضعيت کاملا مطلوبي دارد و تيم ها مي توانند در آن بازي کنند و چمن آن جا سبز و شاداب است .



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/05/11 13:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن