تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال بيش از 6 ميليارد ريال طرح عمراني در پاوه اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰ب.ظ)
امسال بيش از 6 ميليارد ريال طرح عمراني در پاوه اجرا شد شهردار پاوه گفت: امسال و بمنظور بهبود کيفيت خدمات رساني در محلات اين شهر و افزايش رضايت مندي شهروندان بيش از 6 ميليارد ريال طرح عمراني و خدماتي اجرا کرديم.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ سلام خسروي شهردار پاوه افزود: در سالي که از جانب مقام معظم رهبري به سال اقتصاد و فرهنگ و با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده شهرداري پاوه براي تحقق شعار سال، برنامه هايي را با مديريت جهادي در دست اقدام دارد.
وي به مجموعه اقدامات و فعاليت هاي شهرداري در سه ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: اجراي طرح پله بندي کوچه هاي شهر که بدليل کوهستاني بودن منطقه، امکان آسفالت آنها وجود نداشت با بيش از 2 ميليارد ريال اعتبار از جمله اين طرح ها است.
شهردار پاوه خاطر نشان کرد: تاکنون 14 کوچه در محلات مختلف اين شهر را پله بندي کرده ايم و پله بندي 12 کوچه ديگر نيز در دست اقدام است و تا پايان مرداد پله بندي مي شود.
خسروي در ادامه به تهيه طرح جهادي، برنامه هاي عمراني و خدماتي اشاره کرد و گفت: با مديريت جهادي و نگاه محروميت زدايي به چهره شهر و تقسيم اعتبارات و منابع در محلات مختلف شهر، اميدواريم بتوانيم برنامه هايي را در امر محروميت زدايي که در خور و شان مردم با فرهنگ و متدين پاوه است را بصورت عملي به انجام برسانيم.
وي شاخص ترين برنامه هاي عمراني شهرداري در طرح جهادي را همسان سازي پياده روها و تعويض جداول شهر دانست وي اظهار کرد: پياده روهاي شهري بدليل آنکه زير ساخت هاي آن فرسوده است بايد همسان سازي شده و کف پوش مجدد آنها از اولويت هاي مهم عمراني شهرداري پاوه در سال جاري است.
شهردار پاوه ايجاد فضاي سبز در ميدان شهدا بعنوان ويترين شهر براي استراحت شهروندان و ايجاد بلوار در خيابان امام محمد غزالي بمنظور کاهش ترافيک را از ديگر برنامه هاي طرح جهادي شهرداري تا پايان امسال عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن