تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمس: فقط براي قهرماني به چين مي‌رويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شمس: فقط براي قهرماني به چين مي‌رويم
سرمربي تيم فوتسال دبيري تبريز گفت: تنها براي کسب عنوان قهرماني در آسيا به چين مي‌رويم؛ چرا که معتقدم نايب قهرماني آسيا نيز براي تيم‌هاي ايراني يک شکست است.

حسين شمس درباره آخرين وضعيت تيم فوتسال دبيري تبريز در فاصله سه هفته‌ مانده به حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا اظهار کرد: خدا را شکر اوضاع تيم بسيار خوب است و توانستيم از اردوي کيش به بهترين نحو استفاده کنيم. دو هفته‌ ديگر نيز دو بازي تدارکاتي با تيم ملي فوتسال بزرگسالان در تبريز انجام مي‌دهيم. اواخر مرداد در تايلند با تيم ملي فوتسال اين کشور و يک تيم باشگاه ديدار تدارکاتي خواهيم داشت.

به نقل از ايسنا، سرمربي تيم فوتسال دبيري تبريز در ادامه با تسليت گفتن درگذشت "حسين معدني" به جامعه واليبال و مردم ايران خاطرنشان کرد: به پاس بزرگداشت زنده‌ياد "حسين معدني" قصد داريم عوايد حاصل از برگزاري يک ديدارمان مقابل تيم ملي فوتسال ايران را که قرار است در تبريز برگزار کنيم در اختيار خانواده آن مرحوم قرار دهيم.

وي در خصوص گرفتن يار کمکي از ديگر باشگاه‌ها براي حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا نيز تصريح کرد: قرار بود تيم فوتسال ماهان تنديس قم عروجي را به ما بدهد که متاسفانه علي‌رغم قولي که داده بودند از اين کار منصرف شدند. به جهت شروع ليگ و نياز تيم‌ها به بازيکنانشان بدون هيچ يار کمکي به مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا مي رويم. البته هيچ مشکلي از اين بابت نداريم، چرا که در هر پست سه بازيکن خوب داريم. تنها بايد در فرصت باقي مانده هماهنگي ميان بازيکنان را به ميزان مطلوب برسانيم.

شمس درباره پيش‌بيني خود از رتبه دبيري در جام باشگاه‌هاي آسيا، تاکيد کرد: مطمئنا ما تنها به دنبال کسب عنوان قهرماني در آسيا هستيم؛ چرا که معتقدم حتي رتبه نائب قهرماني نيز براي تيم‌هاي ايراني شکست محسوب مي‌شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/05/11 13:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن