تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817441000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتابخانه حضرت زهرا(س) در قم به زودي افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰ب.ظ)
معاون اداري مالي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم: کتابخانه حضرت زهرا(س) در قم به زودي افتتاح مي‌شود معاون اداري مالي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم با اشاره به ساخت کتابخانه حضرت زهرا(س) واقع در خيابان امامزاده ابراهيم گفت: اين کتابخانه با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد تومان به‌زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام علي جلالوند به فعاليت‌هاي اداره کل تبليغات اسلامي استان اشاره و اظهار کرد: اين اداره همانند ديگر ادارات استان در زمينه‌هاي مختلف فعاليت‌هايي را در راستاي آموزش افراد انجام مي‌دهد.
وي به ساخت کتابخانه حضرت زهرا(س) واقع در خيابان امامزاده ابراهيم اشاره کرد و گفت: اين کتابخانه که اعتبار آن سه ميليارد تومان و از اعتبارات رهبري بوده است ظرف چند ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.
معاون اداري مالي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم به تعميرات اساسي سالن سينماي مجتمع فرهنگي نور اشاره و بيان کرد: براي اين مجموعه نيز 50 ميليون اعتبار استاني در نظر گرفته شده است.
جلالوند تصريح کرد: مباحث و طرح‌هاي فرهنگي با وجود کمبود بودجه تقريبا بدون وقفه انجام شد، در حقيقت سازمان توانست با ارائه طرح‌هاي جهادي که با حمايت‌هاي مردمي و خيرين همراه بود طرح‌ها را به پيش برد.
وي به برنامه تفسير قرآن در مساجد اشاره کرد و گفت: در تعداد قابل توجهي از مساجد استان طرح تفسير قرآن اجرا شد که با استقبال خوبي نيز همراه بود.
معاون اداري مالي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم به بودجه دولتي در خصوص اقدامات فرهنگي اشاره و خاطرنشان کرد: بودجه‌اي که دولت براي مباحث فرهنگي در نظر گرفته کافي نيست.
جلالوند به طرح اوقات‌فراغت اشاره کرد و يادآور شد: اوقات‌فراغت از جمله برنامه‌هايي است که بايد مورد توجه قرار گيرد و بنابراين بايد بودجه‌اي براي آن در نظر گرفته شود، اما با توجه به مشکلات مالي موجود در اداره کل تبليغات استان انجام اين برنامه توسط يک مجري که توانايي مالي دارد صورت گرفت.
معاون اداري مالي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم به کمبود روحاني در خانه‌هاي عالم اشاره کرد و گفت: يکي از مشکلات اساسي ما نبود روحاني در خانه‌هاي عالم است که درحال حاضر 15 خانه عالم بدون روحاني به داريم که اين موضوع نيز ضررهاي زيادي به همراه دارد.
جلالوند دليل خالي بودن خانه‌هاي عالم در استان را کمبود بودجه عنوان کرد و گفت: کمبود بودجه دليل محکمي براي کمبود روحاني و استقرار در خانه‌هاي عالم است.
وي ادامه داد: اين امر نه تنها انتظارات و توقعات مردم را به همراه دارد بلکه عدم سکونت در اين خانه‌ها تخريب و ضرر و زياني را براي اداره کل تبليغات اسلامي خواهد داشت.
معاون اداري مالي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم به فعاليت هيئت‌هاي مذهبي اشاره و خاطرنشان کرد: طي سال‌هاي گذشته مبالغ قابل توجهي در حمايت اين هيئت‌ها صرف مي‌شد اما درحال حاضر به دليل کمبود بودجه نمي‌توانيم کمکي به اين هيئت‌ها داشته باشيم که اين عدم حمايت نارضايتي و مطالبه آن‌ها را به همراه دارد.
جلالوند به تهاجمات فرهنگي از طريق فضاي مجازي اشاره و بيان کرد: جوانان بيشترين افرادي هستند که در معرض اين تهاجمات قرار دارند و از طرفي فراهم کردن امکانات لازم در راستاي کاهش اين هجمه‌ها از جمله وظايف سازمان تبليغات اسلامي است.
وي افزود: برگزاري گفتمان‌هاي ديني، آموزش خانواده‌ها و سبک زندگي اسلامي از جمله برنامه‌هايي است که توسط اين اداره درحال برگزاري است و در صورتي که اين روند ادامه داشته باشد مي‌توان در مقابل تهاجمات ايستادگي کرد.
معاون اداري مالي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم مسئله کمبود بودجه در فصل پنجم را مشکل اصلي اداره کل تبليغات اسلامي دانست و تصريح کرد: با توجه به نقش اين اداره در اقدامات فرهنگي توجه به بودجه و حمايت از آن داراي اهميت است و اين درحالي است که در خصوص فصل پنجم در ميان همه اداره کل‌هاي سازمان تبليغات موجود در کشور رتبه بسيار پاييني داريم.
جلالوند يادآور شد: هر ارگان و نهادي که در استان فعاليتي انجام مي‌دهد سودش نصيب ديگران مي‌شود، اما سازمان تبليغات اسلامي و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي با وظايفي که انجام مي‌دهد براي مردم قم منفعت به همراه دارد.
وي اعتبارات فرهنگي اختصاص داده شده به استان را در سال‌جاري 100 ميليون تومان دانست و گفت: اين اعتبار نسبت به سال‌هاي گذشته کاهش داشته است.
معاون اداري مالي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم گفت: در سال 90 ميزان اعتباري که به فعاليت‌هاي فرهنگي داده شد 185 ميليون تومان، در سال 91 اين اعتبار 156 ميليون تومان و در سال گذشته 250 ميليون تومان بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن