تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاوران جوان از منتقدین منصف برای بهبود عملکرد خود کمک بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان نصیبی:
مشاوران جوان از منتقدین منصف برای بهبود عملکرد خود کمک بگیرند
گرگان - خبرگزاری مهر: مشاور جوان استاندار گلستان با این که در افق دید مشاوران جوان، باید به نقد اصولی و سازنده، به عنوان ابزاری برای بهبود عملکرد نگریست از از مشاوران جوان فرمانداری های استان خواست منتقدین منصف را هم به یاری بگیریند.



به گزارش خبرنگار مهر، علی نصبی صبح شنبه در دیدار با مشاوران جوان فرمانداری های استان گلستان، گفت: مشاورین جوان فرمانداری های شهرستان های مختلف استان باید در همه امور مربوط به شهرستان، به خصوص مسائل مرتبط با توسعه منطقه، زمینه ساز ارائه نظرات و پیشنهادات مشاوره ای جوانان به فرمانداران و سایر مدیران باشند. وی افزود: بسیاری به اشتباه تصور می کنند وظیفه مشاور جوان در پیگیری امور مربوط به جوانان شهرستان خلاصه می شود اما در واقع، سهیم کردن جوانان در روند توسعه شهرستان و ایجاد ساز و کار لازم مبنی بر استفاده مسئولان و مدیران از ایده های جوانان در زمینه های گوناگون، از وظایف اصلی مشاوران جوان فرمانداری ها است. وی بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات مشاور جوان فرماندار در شهرستان، شناسایی جوانان صاحب نظر و اهل ایده است. برای دستیابی به این هدف علاوه بر استفاده از فعالان بخش دولتی، بایدنگاه ویژه ای به جوانان خارج از گردونه ادارات و سازمان ها داشت و از توانمندی جوانان بخش غیردولتی نیز نهایت استفاده را برد. مشاور استاندار گلستان اظهار کرد: در افق دید مشاوران جوان، باید به نقد اصولی و سازنده، به عنوان ابزاری جهت بهبود عملکرد نگریست لذا منتقدین منصف را هم به یاری بگیرید. در این بین با توجه به لزوم منطقی کردن مطالبات، می بایست فارغ از بلند پروازی، شرح وظایف، حوزه اختیارات و ... را برای گروه مخاطب توضیح داد تا مبادا خارج از توان قانونی و اختیارات، سطح مطالبات را افزایش دهیم. وی خطاب به مشاورین جوان فرمانداری ها اضافه کرد: سعی کنید اقدامات تان محدود به عده خاصی نبوده و چتر حوزه مشاور جوان فرمانداری را بر سر همه جوانان شهرستان بگسترانید. لذا در برنامه های اجرایی تان به گونه ای می بایست عمل کنید که همه محلات شهرها و روستاهای شهرستان را پوشش داده و و جوانان تک تک خانه ها را ببینید.

 نصیبی خاطرنشان کرد: از یاد نبرید شما مشاور فرماندار هستید و لذا عمده کارها و فعالیت هایتان می بایست با هماهنگی فرماندار صورت پذیرد.

وی ادامه داد: پست مشاور جوان استاندار و فرماندار، در سیستم اداری سابقه به مراتب کمتری از دیگر مسئولیت های موجود در ساختار تشکیلاتی دارد. لذا برای معرفی قابلیت ها و توان این حوزه همه ما وظیفه سنگینی بر دوش داریم و به همین جهت باید تلاش مضاعفی کنیم تا هم جایگاه این مسئولیت را تثبیت کنیم و هم آنکه در حافظه تاریخی جوانان، عملکرد نیکی از خود به جای بگذاریم.

وی تصریح کرد: باید در گذر زمان از همه جوانان شایسته استفاده کنید اما در این راه باید توجه داشت که حتما دیسیپلین و شان خود را نیز حفظ کنید، شما در هر شهرستان سایه فرماندار خود هستید پس باید با سعه صدر و تلاش، در بطن جامعه نفوذ کنید.

نصیبی بر لزوم تهیه بانک اطلاعات جامع جوانان شهرستان تاکید کرد و افزود: شناسایی جوانان تاثیرگذار شهرستان در زمینه های گوناگون اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، هنری، ورزشی، اجتماعی و ...، و مشارکت دادن آنها در برنامه ها می بایست از اولویت های کاری باشد.

وی اذعان کرد: همان گونه که پیش از این تاکید کرده ایم بخشی از مطالبات جوانان در چهارچوب وظایف ستاد ساماندهی جوانان می گنجد. لذا با توجه به ضرورت استفاده از ظرفیت های این ستاد که به دبیری اداره ورزش و جوانان تشکیل می شود مشاوران جوان فرمانداری ها پیگیری لازم برای تشکیل جلسات در زمان مقرر، اجرایی شدن مصوبات، و ... را داشته باشند.

مشاور جوانان استاندار گلستان اظهار داشت: تا زمان تدوین سند جامع مشاوران جوان هر شهرستان که می بایست برش شهرستانی از سند جامع استان باشد، ضرورت دارد مشاوران جوان فرمانداری ها نسبت به تدوین برنامه مکتوب دو ماه آینده خود اقدام کنند. مشاور استاندار گلستان افزود: شما نماینده دولت تدبیر و امید بوده و از این رو، اقدامات و برنامه های شما باید با احترام به قانون و آئین نامه های اداری و حفظ جایگاه مردم صورت پذیرد.

در این دیدار مشاوران جوان فرمانداری ها به بیان برنامه های آتی و نکته نظرات خود جهت تاثیرگذاری بیش از پیش این حوزه پرداختند. مرتضی احمدی مشاور جوان فرمانداری بندرگز گفت: طی هفته های گذشته به دلیل ایجاد تعامل و کسب اطلاع از ظرفیت های ادارات مختلف شهرستانی، با روسای فنی و حرفه ای، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری، و جهاد کشاورزی جلسه داشته و در حال تدوین برنامه عملیاتی این حوزه هستم. اعظم پاکدل مشاور جوان فرماندار گنبد نیز گفت: علیرغم آنکه مدت کوتاهی از انتصاب بنده می گذرد اما با کسب مشورت، پیش نویس برنامه عملیاتی ما در شهرستان تدوین شده و یکی از اولویت های اصلی خود را تهیه بانک آماری جوانان شهرستان و بانک اطلاعات نخبگان قرار داده ایم. وی افزود: در مرداد ماه نیز نشست خبرنگاران جوان و برنامه تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان را مدنظر داریم. سیدعلی میرخاندوزی مشاور جوان فرمانداری رامیان نیز از برگزاری همایش وحدت جوانان خبر داد و گفت: در حال پیگیری های لازم برای برگزاری باشکوه این همایش به صورت منطقه ای هستیم تا گفتمان وحدت برای توسعه را توسط نسل جوان کلید بزنیم.

وی افزود: فعالیت اجرایی جهت انتخاب رابط جوان در هر روستا را آغاز کرده ایم. محمدصادق سالاری نماینده جوانان شهرستان علی آباد کتول نیز اظهار کرد: جلساتی به منظور برنامه ریزی بهینه برای استفاده از توانمندی های جوانان شهرستان داشته ایم. وی افزود: با حضور در محافل ورزشی و اجتماعی شهرستان سعی کرده ایم ارتباط لازم را با جوانان برقرار کنیم، ترویج فرهنگ مهارت آموزی بین جوانان شهرستان از دغدغه های اصلی ما می باشد.


۱۳۹۳/۵/۱۱ - ۱۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن