تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819736650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد کرمانشاه‌گردی رئیس شورای شهر برای بررسی مشکلات شهری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
کرمانشاه‌گردی رئیس شورای شهر برای بررسی مشکلات شهری
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه امروز از طرح جهادی رفع مشکلات شهری کرمانشاه و کانال انتقال آب دریاچه طاق‌بستان بازدید کرد.

خبرگزاری فارس: کرمانشاه‌گردی رئیس شورای شهر برای بررسی مشکلات شهری



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خسرو زرافشانی رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه صبح امروز در بازدید از طرح جهادی رفع مشکلات شهری کرمانشاه و کانال انتقال آب دریاچه طاق‌بستان (چم‌بشیر) اظهار داشت: شورای اسلامی شهر کرمانشاه اقدام به ارزیابی مشکلات و معضلات مناطق 6گانه شهرداری شهر کرمانشاه کرد. زرافشانی ادامه داد: براساس این طرح، شهرداری کرمانشاه در مدت زمان کوتاهی اقدام به شناسایی و رفع مشکلات مناطق مختلف شهری می‌کند و کیفیت خدمات انجام گرفته با دقت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه از طرح جهادی محله جعفرآباد و اصلاح معابر انتقال آب بازدید کرد و با پیمانکار و عوامل اجرایی این طرح به گفت‌و‌گو پرداخت و در جریان روند اجرایی کار قرار گرفت. وی دقت، کیفیت و اجرای صحیح کارها را به پیمانکار مربوطه گوشزد کرد و بیان داشت: کوچک‌ترین نقصی در انجام این پروژه قابل قبول نیست و مسئولیت آن کاملا برعهده پیمانکار خواهد بود. وی در جریان کرمانشاه گردی خود با بسیاری از شهروندان کرمانشاهی به‌صورت چهره به چهره دیدار کرد و از درخواست‌های آنان مطلع شد و در مورد نحوه خدمت‌رسانی شهرداری و مشکلات موجود شهری نیز از شهروندان سوالاتی پرسید. براساس گزارش فارس، بسیاری از مردم کرمانشاه در گفت‌و‌گو با رئیس شورای اسلامی شهر، اجرای طرح اخیر شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه (طرح جهادی) را مثبت ارزیابی کردند. زرافشانی از کانال انتقال آب دریاچه طاق‌بستان نیز بازدید و از وضعیت آلوده و کثیف آن ابراز نارضایتی کرد و با هشدار جدی به شهردار این منطقه، از وی خواست ظرف مدت کوتاهی این وضعیت را اصلاح کند. این مسئول خطاب به شهردار این منطقه گفت: فضای سبز و محل تفریحی در مسیر این کانال آب وجود دارد و وضعیت آلوده موجود بی‌احترامی به شهروندان است که هر چه سریع‌تر باید نسبت به پاک‌سازی و لایروبی آن اقدام شود. رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازدید از نقاط مختلف شهر و دیدار چهره به چهره با مردم در دستور کار ما قرار دارد و این موضوع موجب می‌شود به صورت بهتر در جریان درخواست‌های مردم و مشکلات موجود قرار بگیریم.





  انتهای پیام/2700/الف40

93/05/11 - 11:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن