تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه نایین: محاسبات رژیم صهیونیستی اشتباه درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه نایین: محاسبات رژیم صهیونیستی اشتباه درآمد نایین، اصفهان - ایرنا - امام جمعه نایین بااشاره به اینکه حمله رژیم صهیونیستی به غزه با هدف خلع سلاح نیروهای مقاومت فلسطین و حماس انجام شد، گفت: تمام محاسبات صهیونیست ها غلط از آب در آمد و به جای خلع سلاح مقاومت، امروز تمام مردم غزه به رزمندگان مقاومت تبدیل شده اند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین « روح الله امینی » در خطبه های نماز جمعه نایین که در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی (ع) این شهر برگزار شد، افزود: صهیونیست ها به بهانه کشته شدن چند یهودی به دست مقاومت، حمله به غزه را آغاز کردند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی می خواست با بمباران بیمارستان ها و کشتن کودکان و زنان بی گناه غزه، نیروی مقاومت فلسطین و حماس را از پای در آورد و مساله نیروهای مقاومت فلسطین را برای همیشه تمام کند.
امام جمعه نایین افزود: اما اکنون محاسبات رژیم صهیونیستی غلط از آب درآمده و همه فلسطینی ها به نیروهای مقاومت پیوسته اند.
وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و غیرنظامیان در غزه اظهار کرد: در این منقطه از جهان اسلام، نه یک جنایت جنگی بلکه یک نسل کشی و فاجعه عظیم در حال وقوع است.
وی با انتقاد از بی تفاوتی برخی از دولت های اسلامی منطقه در قبال نسل کشی مردم غزه، افزود: دولت هایی که نام خود را اسلامی گذاشته اند، اسلامیت و انسانیت خود را پنهان کرده و در برابر این ظلم آشکار، سکوت اختیار کرده اند.
حجت الاسلام امینی با اشاره به 11 مرداد سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری در جریان انقلاب مشروطه، گفت: این عالم برجسته مبارز واقعی راه آزادی ایران بود و زمانی که متوجه شد نهضت مشروطه به انحراف دچار می شود در برابر مشروطه ایستاد و خواستار نظام مشروطه مشروعه در ایران شد.
پ/ 7136/ 7132



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن