تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه شهرداری تبریز: معدنی نمونه اخلاق در میادین ورزشی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: باشگاه شهرداری تبریز: معدنی نمونه اخلاق در میادین ورزشی بود تبریز - ایرنا- باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز با صدور بیانیه ای با تسلیت درگذشت حسین معدنی سرمربی تیم والیبال این باشگاه، از این مربی به عنوان نمونه و اسوه اخلاق در میادین ورزشی یاد کرده است.


در این بیانیه که روز جمعه رونوشت آن به ایرنای تبریز ارسال شد، آمده است: بسیار سخت است شنیدن درگذشت جوانی که در عمر کوتاه خود توانست افتخارات بسیاری را برای زادگاه خود آذربایجان و کشورش ایران کسب نماید.
این بیانیه می افزاید: شوک بزرگ فقدان حسین معدنی اسوه اخلاق و نمونه بارز یک مربی تمام عیار تا سال ها در میان مردم ایران و دوستداران ورزش کشور و به ویژه آذربایجان و تبریز باقی خواهد ماند.
باشگاه شهرداری تبریز با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد معدنی در ابعاد شخصیتی و فنی، یادآوری کرده است: این شخصیت فراموش ناشدنی نه تنها در والیبال بلکه می تواند در بین تمام ورزشکاران رشته های ورزشی الگوی تمام عیار باشد.
در این بیانیه آمده است: درگذشت تالم برانگیز معدنی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند اما در برابر تقدیر حضرت حق چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.
باشگاه شهرداری تبریز این ماتم جانگداز را به خانواده و جامعه ورزشی کشور و تبریز تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب کرده است.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: موفقیت سال گذشته تیم والیبال شهرداری مدیون درایت، دانش و مدیریت مدبرانه حسین معدنی بود و امسال هم در حال مذاکره برای عقد قرارداد برای فصل آینده با ایشان بودیم که با شنیدن درگذشت وی، در شوک به سر می بریم.
میرمعصوم سهرابی اضافه کرد: درگذشت این مربی بزرگ را که از لحاظ اخلاقی زبانزد خاص و عام بود، تسلیت عرض نموده و برای خانواده ایشان صبر خواهانم.
ˈ حسین معدنی ˈ متولد اردیبهشت 1352 شهر اردبیل، سرمربی تیم شهرداری تبریز در فصل گذشته لیگ برتر و تیم ملی والیبال مردان ایران بود.
او طی سال های 1366 تا 1373 عضو تیم ملی والیبال ایران بود و با داشتن مدرک مهندسی شیمی در دوره های مختلف سرمربیگری تیم های ملی بزرگسالان، تیم ملی ب و نوجوانان را بر عهده داشت.
معدنی تیم ملی ایران را به جمع تیم های حاضر در مسابقه های قهرمانی جهان ایتالیا رساند و پس از آن دستیار خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ شد.
وی مدتی هم سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران بود.
معدنی سرمربیگری تیم های باشگاهی داماش گیلان، پیکان، باریج اسانس کاشان و شهرداری تبریز را برعهده داشت.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان شرقی این ضایعه را به جامعه ورزش استان و اهالی والیبال تبریز تسلیت می گوید.
7236/587



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن