تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه همدان:سکوت شورای امنیت سازمان ملل، به فجایع غزه دامن زد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه همدان:سکوت شورای امنیت سازمان ملل، به فجایع غزه دامن زد همدان-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت:سکوت مرگبار شورای امنیت سازمان ملل به فجایع موجود در غزه دامن زده و نسل کشی را در این منطقه به اوج خود رسانده است.


به گزارش ایرنا آیت الله ˈغیاث الدین طه محمدیˈ در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر همدان افزود: مظلومیت مردم غزه و به شهادت رساندن کودکان بی گناه در این کشور دل هر انسانی را به درد می آورد .
وی ادامه داد:درحال حاضر در اکثر کشور های غربی نیز مردم نسبت به این کشتارها واکنش نشان داده و با تظاهرات، فریاد و اشک ریختن سعی در ابراز همدردی با مردم مسلمان و مظلوم غزه دارند.
آیت الله محمدی گفت:این درحالیست که کشور های عربی خود را به خواب زده اند و هزینه های این جنگ را نیز کشورهای عربستان سعودی و قطر تامین می کنند.
وی با بیان اینکه انسان کشی و ریختن خون بی گناه ناشی از قساوت قلب است ادامه داد:قساوت قلب از بزرگترین و فاجعه بارترین امراض است که خیر و برکت را از زندگی انسان پاک می کند.
امام جمعه شهر همدان عنوان کرد:هم اکنون گذرگاه رفح توسط مصریان بسته شده و مردم غزه بدون داشتن هیچ گونه امکانات و داروی درمانی در فلسطین سرگردان هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور شایسته و باشکوه مردم دارالمومنین همدان در راهپیمایی روز قدس گفت:حضور مردم شریف همدان در روز قدس بی نظیر بود اما آنگونه که باید برنامه ریزی مناسبی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ساماندهی این 100 هزار نفر شرکت کننده انجام نشده بود که با توجه به گرمای طاقت فرسای هوا و روزه داری شرکت کنندگان رنج زیادی را متحمل شدند.
وی اضافه کرد:حضور مردم در نماز با شکوه عید سعید فطر نیز یکی از گسترده ترین تجمعات مردمی در استان بود که با حضور خیل عظیمی از نمازگزاران برگزار شد.
وی با اشاره به حضور تعداد کثیری از مسافران و گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر در همدان بیان کرد:شهروندان مراقب باشند تا با اخلاق خوش، رفتار نیک و انصاف در داد و ستد به استقبال این مهمانان رفته و خاطره خوبی از خود در ذهن این افراد بر جای بگذارند.
نماز جمعه در 22 نقطه از استان همدان برگزار می شود.
7530/576/681



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن