تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804001469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات رژیم صهیونیستی مردم قلب اروپا را نیز به صحنه آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت کرمان: جنایات رژیم صهیونیستی مردم قلب اروپا را نیز به صحنه آورد کرمان - ایرنا - امام جمعه موقت کرمان گفت: جنایات ددمنشانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی موجب شده مردم سراسر دنیا از جمله در قلب اروپا به صحنه آمده و این جنایات را محکوم کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمد قاسمی زادهˈ در آیین این هفته نماز جمعه کرمان افزود: پس از جنگ های 22 روزه، 33 روزه و هشت روزه در غزه، شاهد نبرد چهارم در این منطقه هستیم که با جنگ های گذشته متفاوت است.
وی با اشاره به اینکه این جنگ به دلیل غرور سران صهیونیستی آغاز شده است، ادامه داد: هم اکنون غزه در محاصره کامل قرار دارد اما سران مقاومت اعلام می کنند که تمام شهرهای رژیم اشغالگر قدس را زیر آتش موشک های خود می برند.
وی با اشاره به حملات همه جانبه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، عنوان کرد: فرودگاه های رژیم اشغالگر قدس به دلیل ترس از موشک ها تعطیل شده و آمار تلفات صهیونیست ها در تمامی حملات بالاست و این در حالی است که این رژیم ددمنش از همه ظرفیت خود علیه مردم بی دفاع غزه استفاده کرده است.
خطیب جمعه کرمان به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از کشتار مردم مظلوم غزه به نسل کشی اشاره و بیان کرد: حملات رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر متوجه زنان و کودکان است که بیانگر نسل کشی در این کشور است.
وی به کمک های کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی به رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این در حالی است که این کشورها اجازه ارسال دارو، غذا و آب آشامیدنی را نمی دهند و مردم غزه در محاصره کامل قرار دارند.

**اقتصاد مقاومتی شعار نیست
حجت الاسلام قاسمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست و باید تحقق یابد، گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی، هیچ تحریمی علیه کشور تاثیرگذار نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: کار و تلاش جزیی از فرهنگ دینی و ملی ما به شمار می رود و ایرانی به معنای یک انسان توانمند و زحمتکش است و کار و تلاش ایرانی از نوع زحماتی است که انسان برای رسیدن به رزق و روزی حلال انجام می دهد.
وی با بیان این مطلب که در فرهنگ ما کار، به معنای عبادت است، اظهار کرد: فردی که کار می کند، مانند مجاهد در راه خداوند است.
امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: در نظام اسلامی بین کار و کارگر باید رابطه درست و همه جانبه ای وجود داشته باشد و باید همکاری و تعامل صحیح بین کارفرمایان و کارگران ایجاد شود.
وی گفت: در اسلام مال و ثروت به عنوان یک پتانسیل است که خداوند از طریق کار و تلاش نصیب انسان می کند و بر همین اساس از مال و ثروت در روایات به عنوان مایه استواری، تکامل و رشد و بالندگی یاد شده است.

**سرمایه گذاری یک مساله اساسی است
وی استفاده از حربه اقتصادی را یکی از توطئه های دشمنان برای اعمال فشار بر کشورها برشمرد و ادامه داد: باید موضوع سرمایه گذاری را یک مساله اساسی در نظام اسلامی بدانیم و این امر در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از اهمیت ویژه تری برخوردار می شود.
حجت الاسلام قاسمی زاده عنوان کرد: سرمایه گذار، دارایی و مال خود را در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و خدمات می آورد و کارخانه ای راه اندازی یا خدماتی را ارایه می کند و با این کار هم زمینه اشتغال افراد را فراهم می کند و زمینه ساز رسیدن افراد به رزق و روزی حلال می شود.

**فضای امید در استان فراهم شده است
وی تاکید کرد: امروز فضای امید در استان کرمان فراهم شده که می توان با استفاده از پتانسیل های عظیم و خدادادی این استان به همت استاندار کرمان، زمینه رشد و پیشرفت هرچه بیشتر استان را فراهم کرد.
وی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذاری در استان و استفاده از ظرفیت های موجود، گفت: امروز هر فردی در هر گوشه ای که می تواند جوانان را به کار شایسته و مناسب برساند باید از این فرصت استفاده کند.
وی با تاکید بر این که باید به سرمایه گذاران میدان داد و با آنها همراهی کرد، افزود: با جذب سرمایه گذاری، زمینه عمران شهری و پویایی و شادابی هرچه بیشتر شهرها و مناطق مختلف نیز فراهم می شود.

**لزوم تجمیع سرمایه های خرد در کرمان
خطیب جمعه کرمان خاطرنشان کرد: سرمایه های خرد فراوانی در جامعه کرمانی وجود دارد که می توان با تجمیع آنها زمینه اشتغال جوانان و توسعه هرچه بیشتر را فراهم کرد.
وی با بیان این مطلب که امروز سرمایه گذاری یک وظیفه است، گفت: خمس و زکات از دستورات دینی است و در کنار آن افراد خیر برای ساخت مدرسه، بیمارستان، وقف و سایر کارهای خیر تلاش می کنند که هم اکنون یکهزار خانواده از محل درآمد موقوفات در حال گذران زندگی هستند.
وی همچنین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را گرامی داشت و از تلاش های این نهاد در استان کرمان تقدیر کرد.ک/2
7440/8154



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن