تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس خلخال فرسوده است/ مقاوم سازی در اولویت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل احمدی:
مدارس خلخال فرسوده است/ مقاوم سازی در اولویت
خلخال- خبرگزاری مهر: فرماندار خلخال گفت: اکثر مدارس این شهرستان به دلیل قدمت آموزش و پرورش در این منطقه دارای عمر بالا بوده و فرسوده است.



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی احمدی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه جذب اعتبارات مقاوم سازی مدارس این شهرستان تصریح کرد: به همین دلیل مقاوم سازی مدارس خلخال ضرورت داشته و توجه ویژه به آن از نوسازی مدارس درخواست شده است. وی با اشاره به اولویت 12 مدرسه شهری و روستایی این منطقه برای مقاوم سازی تاکید کرد: مدارس گیلوان، اسبو، لرد، طولاش، خوجین، کزج، و کرین و.. از جمله مدارسی است که مقاوم سازی آنها آغاز شده و در حال تکمیل و بهره برداری است. فرماندار خلخال با بیان اینکه مدارس کلور، چمران و خاقانی نیز در قالب طرح های مقاوم سازی باید آغاز می شد، تاکید کرد: عملیات اجرایی این طرح ها هنوز آغاز نشده که باید مقاوم سازی این مدارس تسریع شود. وی با بیان اینکه با قول مساعد اداره نوسازی مدارس استان مقاوم سازی مدارس این شهرستان امسال به پایان خواهد رسید، متذکر شد: سه مدرسه به صورت ویژه به مقاوم سازی نیازمند است که یکی از این مدارس مدرسه چمران خلخال است. احمدی مقاوم سازی مدارس را در این شهرستان ارجح تر از احداث مدارس عنوان کرد و یادآورشد: فرمانداری خلخال می تواند در خصوص پروژه های مدرسه سازی پیشنهاداتی را طرح کند که در این زمینه رایزنی هایی با دستگاه های مرتبط صورت گرفته است. وی همچنین وضعیت مدرسه سازی توسط خیرین مدرسه ساز استان و این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: در این خصوص تاکید ما به ساخت مدرسه در مناطق نیازمند بویژه روستایی است.


۱۳۹۳/۵/۱۰ - ۱۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن