تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803280277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چمن‌گلي: قهرمانيِ جهان را نشانه گرفته‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چمن‌گلي: قهرمانيِ جهان را نشانه گرفته‌ايم
سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي جوانان گفت: با برنامه‌ريزي که انجام داده‌ايم و آمادگي که از بچه‌ها سراغ دارم، قهرماني در جهان را نشانه گرفته‌ايم.

  عبدالله چمن‌گلي در خصوص آمادگي فرنگي‌کاران جوان براي حضور در مسابقات قهرماني جهان گفت: از زمان قبول مسئوليت در تيم جوانان دو برنامه را براي اين تيم در نظر گرفتم که به فدراسيون کشتي هم اعلام کردم؛ برنامه کوتاه‌مدت ما حضور موفق در مسابقات آسيايي و جهاني 2014 و برنامه بلندمدت قهرماني جهان در سال 2015 بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: 6 ماه از برنامه ما مي‌گذرد که خوشبختانه به 90 درصد از هدف‌گذاري‌هايي که در اين برنامه انجام داده‌ايم، رسيده‌ايم و نمره قابل قبولي هم کسب کرده‌ايم، هر چند که هدف اصلي در برنامه کوتاه‌مدت ما موفقيت در مسابقات جهاني 2014 و برنامه اصلي در هدف بلند مدت قهرماني جهان در سال 2015 است.

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي جوانان تصريح کرد:‌ در برنامه‌هايي که طراحي کرده‌ايم ضمن اينکه قهرماني در سال 2015 جهان در دستور کار ما قرار دارد، از پشتوانه‌سازي براي کشتي فرنگي هم غافل نبوده‌ايم و پشتوانه‌هاي خوبي را مانند پيام بويري و فرشاد بلفکه به کشتي فرنگي معرفي کرده‌ايم. ضمن پيگيري کسب نتيجه از پشتوانه‌سازي هم غافل نبوده‌ايم و نيستيم، هرچند که تمام هم و غم ما در قهرماني در کرواسي است و آن را نشانه گرفته‌ايم، اما برنامه اصلي ما قهرماني در سال 2015 در جهان است. البته قرار گرفتن در سکوي جهاني در امسال مي‌تواند براي ما قابل قبول باشد.

چمن‌گلي با بيان اينکه فرنگي‌کاران جوان از نظر آمادگي در شرايط بسيار خوبي هستند، گفت: در روند آماده‌سازي تيم از مباحث علمي و آکادميک استفاده کرديم، از نظر وزن کم کردن هم مشکلي نداريم و کشتي‌گيران ما اغلب کمتر از 4 کيلوگرم اضافه وزن دارند که طبيعي است. روي آناليز مسابقات حريفان هم کار کرده‌ايم و بچه‌ها را از نظر روحي رواني آماده کرده‌ايم.

وي در پاسخ به اين سؤال که فکر مي‌کند نسبت به سال قبل مدال بيشتري مي‌گيريم يا نه، گفت:‌ با توجه به شناختي که از بچه‌ها دارم، احساس مي‌کنم مدال‌هاي بيشتري نسبت به سال قبل بياوريم. تمام تلاش و هدف ما سرافرازي ايران عزيز است. بايد از زحمات مسئولان فدراسيون کشتي و کارمندان خانه کشتي که تمام امکانات مورد نظر را در اختيار ما قرار دادند، تشکر کنيم. اميدوارم با قهرماني در جهان زحمات اين عزيزان را جبران کنيم.

چمن‌گلي درباره حادثه‌اي که براي يکي از اعضاي تيم ملي کشتي جوانان پيش آمد، گفت: از اين موضوع بسيار متاسف هستم. خواجه‌وند از کشتي‌گيران با ادب و خوب تيم بود؛ همه دعا مي‌کنيم تا حسين هرچه زودتر به اردوي تيم ملي برگردد. از زمان وقوع حادثه کنار کشتي‌گير حضور داشتم و دعا مي‌کنم که خداوند حسين را به خانواده‌اش و جامعه کشتي برگرداند. مسئولان فدراسيون تمام تلاش خود را براي بهبودي خواجه‌وند به کار بستند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/05/10 00:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن