تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت گرما به کشور/ گرد و غبار این بار در جنوب پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازگشت گرما به کشور/ گرد و غبار این بار در جنوب پایتخت


کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این که در روزهای آینده در جنوب پایتخت شاهد بروز پدیده گرد و خاک خواهند بود، گفت: از اوایل هفته آینده دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از جمله تهران به شکل محسوسی افزایش می‌یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پیش‌ بینی می‌شود در 3 روز آینده در برخی مناطق استان‌های هرمزگان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق رخ دهد.
 
به گفته کارشناسان  سازمان هواشناسی ، بر همین اساس آب‌ گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.
 
 همچنین انتظار می‌رود در روزهای  آینده شاهد بارش پراکنده،  گاهی با رعد و برق و وزش باد در شمال کشور از جمله گیلان، مازندران، گلستان، مناطق کوهستانی شمال تهران و همچنین شمال سمنان باشیم.
 
شدت بارش‌ ها امروز و فردا در مازندران خواهد بود. پیش‌ بینی می‌شود در 3 روز آینده وزش شدید باد در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه زابل  تداوم یابد که سبب گرد و غبار در این مناطق  وکاهش کیفیت هوا ودید افقی خواهد شد. در همین مدت به سبب وزش باد نسبتاً شدید در جنوب سمنان، قم، مرکزی، اصفهان و جنوب تهران شاهد بروز پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود. آسمان تهران نیز در 3 روز آینده کمی ابری خواهد بود و شهرهای جنوبی پایتخت باد و گرد و خاک را تجربه می‌کنند.
  همچنین انتظار می‌رود از اوایل هفته آینده ، افزایش دمای هوا در مناطق مختلف کشور از جمله تهران را به شکل محسوسی شاهد باشیم.
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن