تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815065335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطاي 100 کيلو گرم گوشت قرمز به خانوارهاي مددجو در شهرستان هرسين توسط خيرين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مرداد ۱۳۹۳ (۱۹:۵۱ب.ظ)
اعطاي 100 کيلو گرم گوشت قرمز به خانوارهاي مددجو در شهرستان هرسين توسط خيرين در آخرين روزهاي ماه مبارک رمضان خيرين نيکوکار بالغ بر 100 کيلوگرم گوشت قرمز در ميان خانوارهاي مددجو تحت حمايت کميته امداد شهرستان هرسين توزيع کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، کيومرث رحمتي پور با بيان اينکه گوشت هاي نذري از سوي چهار حامي نيکوکار اعطا شده است افزود: ارزش گوشت هاي اهدايي بالغ بر 20 ميليون ريال بوده است که در ميان 99 خانوار تحت حمايت در شهرستان هرسين توزيع شد.
رحمتي پور در ادامه به اطعام 300 مددجو در اين شهرستان توسط اداره كل اوقاف وامور خيريه استان كرمانشاه در جوار حرم امام زاده مهدي (ع) اشاره کرد و يادآور شد: جهت برپايي سفره افطار اداره اوقاف بالغ بر 21 ميليون ريال هزينه شده است.
وي خاطرنشان کرد: همچنين طي برگزاري يک ضيافت افطار توسط کميته امداد 350 يتيم هرسيني و حامي خير افطار شدند .
رحمتي پور تصريح کرد: هدف از برگزاري اين ميهماني آشنايي بيشتر، تكريم و دلجويي حاميان از ايتام تحت حمايت بوده است.
مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان هرسين در پايان با بيان اينکه در ماه مبارك رمضان سال1392 با مساعدت هاي بي دريغ خيرين 3622 مددجو و نيازمند در اين شهرستان اطعام شده اند گفت: همچنين از ابتداي ماه مبارك رمضان سالجاري تاکنون 3300 مددجو و يتيم تحت حمايت هرسيني در ضيافت هاي افطار و اطعام خيرين حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن