تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819208634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوريان: نفت 150 هوادار دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منصوريان: نفت 150 هوادار دارد!
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: ما مقابل پرسپوليس نياز به اسلحه پنهان داشتيم و از هم‌اکنون قدم خبرنگاران در تمرينات نفت روي چشم ماست.

عليرضا منصوريان در نشست مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي نفت تهران و پرسپوليس ابتدا ضمن تسليت به اهالي ورزش به خاطر درگذشت ناصر احمدپور اظهار داشت: ضمن عذرخواهي از اينکه چند دقيقه دير در جلسه حاضر شدم بايد به اهالي رسانه و مردم به خاطر از دست دادن يکي از خوش‌قلم‌نويسان تسليت بگويم، اگر ما فوتباليست‌ها رشدي در ورزش مي‌کنيم و در جامعه مورد احترام و يا بعضاً مورد نگاه عصباني مردم قرار مي‌گيريم، به نوعي حاصل دسترنج رسانه‌هاست، به جامعه ورزش، رسانه، خانواده اين مرحوم تسليت مي‌گويم و اميدوارم بقاي عمر سايرين باشد.

به نقل از فارس، وي در خصوص انتخاب تيم نفت به عنوان سرمربي، تصريح کرد: در ابتداي دوران مربيگري‌ام تصميم گرفتم يک سال مدرسه فوتبال بزنم و با سنين شش تا 19 سال آشنا شوم. حضور بعدي‌ام در تيم برق بود که شايد ريسکي بود که انجام دادم که جا دارد از کاظم اوليايي تشکر کنم، او در دو وهله به من کمک کرد، يکي زماني بود که در استقلال حاضر شدم و ديگري زماني بود که وارد عرصه مربيگري شدم، من خوش‌شانس بودم که زير پرچم مقدس ايران فعاليت کردم، به عنوان بازيکن و سرمربي کار خود را دنبال کردم، حدود 5، 6 سال در اين عرصه بودم و سرمربي تيم زير 23 سال بودم. پس از پنج سال دوري از نيمکت مربيگري باشگاهي براي دومين بار با نفت در تيم برتر حاضر شدم. هم‌اکنون شرايطم با گذشته فرق کرده، اگر در آن موقع مربي جواني بودم، هم‌اکنون سختي‌هاي مربيگري و شکست‌ها و پيروزي‌ها را تجربه کرده‌ام و متفاوت شده‌ام، من يکي از جوان خوش‌شانس 98 بودم که در کنار کارلوس کي‌روش به عنوان يک دانشگاه فعاليت کردم. افشين قطبي و کارلوس کي‌روش بيشترين تأثير را در عرصه مربيگري من داشتند.

سرمربي تيم فوتبال نفت در خصوص علت انتخاب اين تيم به عنوان سرمربي يادآور شد: جا دارد از يحيي گل‌محمدي تشکر کنم که بهترين نتيجه تاريخي نفت را رقم زد. يکي از دلايل انتخاب باشگاه نفت اين بود که اين باشگاه ديدگاه حرفه‌اي دارد و به انتخاب خودش پايبند است. در جامعه‌اي که جايگاه مربي تزلزل دارد اما مديران اين باشگاه حمايت‌هاي لازم را انجام مي‌دهند.

منصوريان در خصوص ديدار با پرسپوليس در اولين بازي ليگ برتر اظهار داشت: قرعه‌کشي مسابقات خوب بود، همين که جايگاه استقلال و پرسپوليس را لحاظ نکردند به رشد فوتبال ما کمک مي‌کند، اميدوارم بازي زيبايي شاهد باشيم، ما تلاش مي‌کنيم همراه با نتيجه، بازي زيبايي را هم شاهد باشيم، مي‌دانم دوستم علي دايي هم اينگونه است، تيم ما بدون تماشاگر است در حالي که پرسپوليس نيمه کامل کشور را در اختيار دارد.

وي با اشاره به اينکه در ديدار فردا، نفت زياد هم غريب نخواهد بود، گفت: فکر مي‌کنم فردا زياد غريب نباشيم، هواداران استقلال منصوريان را پس از مدتي روي نيمکت مي‌بينند، اميدوارم که آنها جايگاه معروف آبي‌پوشان را پر کنند و بتوانيم بازي خوبي شاهد باشيم. در شروع ليگ، وضعيت بدني بازيکنان را مورد ارزيابي قرار مي‌دهيم و هر دو به دنبال حفظ امنيت خود و نيمکت هستند. اگر بازي ساعت 17 برگزار مي‌شد، در زير آفتاب بي‌کيفيت بود، اما همين که ساعت 19:40 دقيقه برگزار مي‌شود آب و هوا مي‌تواند به بهتر شدن بازي کمک کند.

سرمربي تيم فوتبال نفت در خصوص اينکه خبرنگاران را به تمرينات تيمش راه نمي‌داد، گفت: قدم همه روي چشم ماست، اکثر رسانه‌ها دور و بر تيم‌هاي پرهوادار هستند، من با حساب سرانگشتي که کردم 150 هوادار داريم، 30 بازيکن در تيم ما حضور دارند که اگر هر بازيکن به طور ميانگين خانواده‌اش 5 نفر باشند، 150 هوادار خواهد شد. نوع قرعه‌کشي که صورت گرفت باعث شد تا ما پنهان‌تر کار خود را دنبال کنيم. شايد اگر به پرسپوليس نمي‌خورديم تمرينات ما بازتر برگزار مي‌شد.

وي ادامه داد: ما پنج ستاره از دست داديم، به هر حال نفت بازيکن‌ساز است و باشگاه‌هاي بزرگ و ولخرج به دنبال خريد بهترين‌ها هستند. ما از دو بازيکن باتجربه که در ليگ برتر حضور داشتند استفاده خواهيم کرد و احتياج به تغيير ريتم داشتيم، 10 بازيکن از تيم اميد در کنار ما هستند، 6 بازيکن از جوانان و بخش اعظمي از بازيکناني که سال گذشته در کنار تيم حضور داشته‌اند. ايمان مبعلي و غلامرضا رضايي را جذب کرديم و دو دفاع نيز به نام‌هاي سعيد لطفي و مهدي شيري را گرفتيم. ديويد ويکروم پيش از حضور من با هماهنگي‌هايي که انجام شده بود به تيم اضافه شد، به نظر من او بازيکن خارجي نيست بلکه ايراني است و بهتر از من و شما فارسي حرف مي‌زند. وقتي مقابل پرسپوليس بازي مي‌کنيد بايد يک اسلحه پنهاني داشته باشيد، از هم‌اکنون به بعد قدم همه دوستان روي چشم.

سرمربي تيم فوتبال نفت در خصوص هدف حضورش در آسيا اظهار داشت: سند چشم‌انداز باشگاه اين بود که در سال 1397 آسيايي شود اما اين مسئله يکي دو سال جلوتر اتفاق افتاد، ما هم در اين دوره از رقابت‌هاي ليگ برتر به دنبال کسب سهميه آسيايي هستيم، در آسيا هم بهترين الگوي ما فولاد است که نزديک اين تيم باشيم. کسي پيش از شروع ليگ قهرمانان آسيا در سال گذشته فولاد را به حساب نمي‌آورد، اما ديديد که اين تيم به عنوان تنها نماينده ايران در مراحل بالاتر حضور داشت. ما در آسيا يک صخره کوچک پيش رو داريم که اگر بتوانيم آن را از پيش برداريم و در مرحله گروهي حاضر شويم حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت.

منصوريان در خصوص مشکلاتي که براي برخي بازيکنان مبني بر جعلي بودن کارت معافيت‌شان به وجود آمده، گفت: ابتدا من مي‌خواهم در خصوص ليگ پويا صحبت کنم. ليگ پويا زماني تعريف مي‌شود که مشکلاتي وجود نداشته باشد، به طور مثال کميته انضباطي 50 ميليارد بدهکار است، اين يکي از ايرادات بزرگ ماست. يکي ديگر از مسائل اين است که باشگاه‌ها رديف بودجه ندارند. در اسپانيا بين دو باشگاه مالاگا و بارسلونا اختلاف است، نمي‌توان آنها را يکسان دانست، من با سقف بودجه مخالفم. يکي ديگر از مسائل اين است که امکانات سخت‌افزاري ما ضعيف است، هر باشگاهي که در ليگ حاضر مي‌شود نبايد بدهکار باشد. زماني که بدهي وجود داشته باشد، براي بازيکن و کادر فني ايجاد ناامني مي‌کند. يکي ديگر از مسائلي که ليگ ما پويا نيست اين است که هنوز تقويم درستي وجود ندارد، البته امسال بهتر شده است. در برخي مواقع، بازي‌ها پشت سر هم برگزار مي‌شود و در برخي اوقات تيم‌ها استراحت زيادي دارند.

وي افزود: بخش خصوصي هم در ليگ حضور ندارد، فکر مي‌کنم به جز پديده، ساير باشگاه‌ها از سوي دولت حمايت مي‌شوند، اگر دولت باشگاه‌ها را مورد حمايت خود قرار مي‌دهد بايد براي همه يکسان باشد. اگر باشگاهي نمي‌تواند در فوتبال فعاليت کند بگذاريد شکست بخورد، ايرادي ندارد.

وي در خصوص جعلي بودن کارت پايان خدمت بازيکنان گفت: ما نبايد از فوتباليست خرده بگيريم بلکه بايد سازمان‌هاي پايين‌تر را مورد نکوهش قرار دهيم. چگونه بوده که اين کارت‌ها صادر شده است و بعد اداره گذرنامه هم آنها را مورد تأييد قرار داده است، کارت معافيت جعلي نيست، مدارک و آنهايي که اين کارت‌ها را صادر مي‌کنند مشکل دارند. فوتباليست، جوان است و به او مي‌گويند فلان مبلغ را پرداخت کند، اگر هم‌اکنون بخواهيم 10 سال گذشته را مورد ارزيابي قرار دهيم بالاي 150 بازيکن دچار اين مشکل مي‌شوند، حالا اسم 21 بازيکن عنوان شده است.

وي افزود: اين موضوع خوش‌بحال تيم‌هاي نظامي است به خصوص تراکتورسازي مي‌شود، البته ملوان هم است که مي‌توانند ستاره‌هاي خوبي جذب کنند. شک نکنيد مدتي از اين مسئله مي‌گذرد و رنگ و لعاب اين موضوع کمرنگ مي‌شود و همه فراموش مي‌کنند. اين موضوع بايد ريشه‌اي برطرف شود و به مسأله نگاه واقعي داشته باشيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/05/09 15:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن