تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819876012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملتهای مسلمان از گسترش غده سرطانی اسرائیل در منطقه جلوگیری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه: ملتهای مسلمان از گسترش غده سرطانی اسرائیل در منطقه جلوگیری کنند قم - ایرنا- تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: رژیم غاصب اسرائیل امروز با رویای توسعه قلمرو سرزمینی خود در کشورهای اسلامی، اقدام به کشتار مردم بی گناه می کند و ملت های منطقه باید از گسترش این غده بدخیم سرطانی در جهان اسلام جلوگیری کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی روز سه شنبه درخطبه های عید سعید فطر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: هدف از حضور اسرائیل غاصب در منطقه تنها اشغال فلسطین و تشکیل یک حکومت نبود، بلکه این رژیم غاصب و حامیان وی دنبال تشکیل حکومت در سرزمین های وسیع تری در کشورهای اسلامی برای تامین اهداف و اغراض خود بودند.
وی اظهار داشت: متاسفانه رژیم صهیونیستی امروز نیز این نقشه شوم خود را از طریق تکفیریها و گروه های تروریستی داعش در کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه دنبال می کند.
وی درادامه با اشاره به جنایات صهیونیست ها درغزه گفت: آمارها نشان می دهد رشد جمعیت فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی از مهاجران صهیونیسم بسیار بیشتر شده و اسرائیل غاصب برای حل این مشکل از طریق قتل عام مردم مظلوم غزه و فلسطین وارد عمل شده است.
سعیدی خطاب به کشورهای اسلامی گفت: باید از گسترش این غده سرطانی در منطقه جلوگیری نمایید و این مهم جزء با وحدت میان امت اسلام امکان پذیرنیست.
امام جمعه موقت قم افزود:مسلمانان و شیعیان نیز باید با افزایش جمعیت خود با این تفکر صهیونیسم مبارزه کنند.
وی همچنین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عبودیت شرط اصلی رسیدن به مقامات اصلی است، گفت: عبادات تنها کافی نیست بلکه باید با عبودیت و بندگی همراه باشد، ابلیس اهل عبادت بوده ولی چون عبودیت نداشت به آن وضعیت دچار شد.
سعیدی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) ابتدا به مقام عبودیت و بعد از آن به مقام رسالت رسیده بودند.
نماز عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اقامه شد. ک/3
7401/ 550/



07/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن