تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801290673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه‌های انگلیسی‌زبان/ درخواست «بهترین دوست اسرائیل» درمورد حماس +ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



رسانه‌های انگلیسی‌زبان/ درخواست «بهترین دوست اسرائیل» درمورد حماس +ویدئو
"تاکید کاخ سفید بر تعهد جان کری نسبت به اسرائیل"، "درخواست وزیرخارجه امریکا درباره حماس" و ... از جمله اخبار امروز رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌زبان می باشند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، برخی رسانه ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (سه شنبه، 07 مرداد 93) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:     پایگاه اطلاع رسانی شبکه پرس تی وی ایران (Presstv): کاخ سفید: اسرائیل، دوستی بهتر از جان کری و مدافعی قوی تر از وی ندارد.   پس از آنکه رسانه های اسرائیلی جان کری را به "تسلیم شدن دربرابر حماس" متهم کردند، دولت اوباما به شدت از تعهد وی درقبال رژیم صهیونیستی دفاع و اعلام کرد، اسرائیل دوستی بهتر از جان کری و مدافعی قوی تر از وی ندارد.    

        ویدئو/ جن ساکی، سخنگوی وزارت خارجه و سوزان رایس، مشاور امنیت ملی امریکا از اقدامات جان کری دفاع و بر تعهد وی نسبت به رژیم صهیونیستی تاکید کرده اند.       روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (Jpost): جان کری: خلع سلاح حماس برای حل درگیری غزه ضروری است.   وزیرخارجه امریکا روز دوشنبه گفت، خلع سلاح حماس و همه گروه های تروریستی در غزه برای هر مذاکره ای که با هدف حل درگیری جاری در غزه به شکلی "پایدار و معنی دار" صورت پذیرد، ضروری است.    

      روزنامه دیلی استار لبنان (Dailystar): قبانی خواستار جهاد تا آزادسازی فلسطین شد.   محمد رشید قبانی، مفتی اعظم اهل سنت لبنان در خطبه های عید فطر خود، خواستار "جهاد تا آزادسازی سرزمین مقدس فلسطینیان از اشغال یهودی های خارجی" شد.    

      روزنامه امریکایی واشنگتن پست (WP): درحالی که ده نفر دیگر کشته شده اند، نتانیاهو نسبت به آماده شدن اسرائیل برای جنگی طولانی مدت در غزه هشدار داد.   بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه گفت: اسرائیل به تهاجم زمینی و هوایی خود به باریکه غزه ادامه خواهد داد. وی اسرائیل را برای مبارزه ای طولانی تر و خونین تر آماده می کند و امیدها برای پایان زودهنگام درگیری سه هفته ای در غزه را کمرنگ کرده است.    

  111  



لینک


۰۷/۰۵/۱۳۹۳ - ۰۷:۱۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن