تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه آلمانی: فرودگاه امام خمینی، مرکز ارسال تسلیحات به خاورمیانه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



روزنامه آلمانی: فرودگاه امام خمینی، مرکز ارسال تسلیحات به خاورمیانه
روزنامه آلمانی "زوددویچه تسایتونگ" در مقاله‌ای مدعی شد که فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، به مرکز پخش تسلیحات سنگین و سبک بدل شده است و نیروی قدس سپاه پاسداران، به کشورهای مورد نظر سلاح ارسال می‌کند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه آلمانی "زوددویچه تسایتونگ" (SuddeutscheZeitung) در مقاله‌ای مدعی شد که فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، به مرکز پخش تسلیحات سنگین و سبک بدل شده است و نیروی قدس سپاه پاسداران، از طریق هواپیماهای باری و مسافربری داخلی و خارجی به کشورهای مورد نظر سلاح ارسال می‌کند.   فرودگاه بین المللی امام خمینی که همه روزه با بیش از 200 پرواز بین المللی از اقصی نقاط دنیا، یکی از بزرگترین فرودگاه های دنیا به حساب می آید، اینبار سوژه خبر سازی و دروغ پراکنی رسانه های بیگانه شده است.   این دروغ سازی تا آنجا پیش رفته که روزنامه آلمانی زوددویچه مدعی می شود که در این فرودگاه زرادخانه تسلیحاتی وجود دارد.   این روزنامه بدون درنظر گرفتن اینکه دروغی قابل باور را مطرح کند، می‌افزاید که از این زرادخانه‌ سلاح‌های مدرن به مقصد جنگ "سوریه" و برای گروه‌های شبه‌نظامی در "لبنان" و "غزه"، نه فقط درون هواپیماهای باری، بلکه هم‌چنین در قسمت بار هواپیماهای مسافربری نیز بارگیری می‌شود.   زوددویچه سپس مدعی می شود که به همین دلیل است که امریکا نه فقط شرکت هواپیمایی دولتی "ایران‌ایر"، بلکه بزرگترین شرکت خصوصی هوایی "ماهان" را نیز از سال ۲۰۱۱ در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.    
ایران ایر
آشیانه "ایران ایر" در فرودگاه امام خمینی (ره)     تکذیب سفارت ایران در برلین سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین خواست در پاسخ به این ادعای کذب در بیانه ای  نوشت: «این ادعا که جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه امام خمینی سلاح به سوریه ارسال کرده، کاملا بی‌اساس و فقط مبتنی بر حدس و گمان‌های غیرواقعی است.»
    بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین می‌افزاید که چنین ارسالی "غیرممکن" است، زیرا برای پرواز از ایران به مقصد سوریه یا باید از حریم هوایی ترکیه و یا عراق گذشت و حریم هوایی هردوی این کشورها زیر نظر رادارهای امریکا قرار دارند.     شایان ذکر است که این دروغ پردازی رسانه ای تا کنون از سوی هیچ یک از مقام های آلمانی تائید نشده و صرفا در حد یه خبرپراکنی رسانه ای می باشد.   این اتهامات بی اساس از سوی رسانه های بیگانه در حالی به ایران وارد می گردد که این رسانه ها چشم خود را بر ارسال انواع تسلیحات کشتار جمعی از سوی کشورهای غربی برای رژیم صهیونیستی و تروریست های منطقه غرب آسیا و افریقا بسته و تاثیرات جنگ های خانمان سوزی که با حمایت غرب انجام می شود را سانسور و یا تحریف می کنند.    
زوددویچه
    104  




۰۶/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن