تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمپور: روند آماده سازی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان خوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هاشمپور: روند آماده سازی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان خوب است آبادان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان روند آماده سازی این تیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در دو هفته اخیر با انجام تمرینات تاکتیکی تیم از آمادگی خوبی برخوردار کرده و بازیکنان اکنون از نظر آمادگی مشکل خاصی ندارند.


ˈ رضا هاشمپور ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلات یک ماه لیگ برتر فرصت مناسبی برای ما بود تا نقاط ضعف خود را در تمرینات برطرف کنیم.
وی با ابراز امیدواری از نتیجه گیری در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ساحی گفت: تمرینات خوبی برای حضور پرقدرت و حفظ امتیاز تیم در لیگ برتر انجام دادیم.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان به شانس بالای این تیم برای ماندن در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: بازیکنان ما تجربه سال ها حضور در لیگ برتر را دارند و به طور حتم به کمک آنان می توانیم در این لیگ باقی بمانیم.
وی گفت: قطعا تیم ما در نیم فصل دوم متفاوت تر از نیم فصل نخست خواهد بود و برای هر تیمی حریفی قدرتمند می باشیم.
هاشمپور با اشاره به فاصله امتیازی کم این تیم با دیگر رقیبان اظهار کرد: می توانیم با دو پیروزی این فاصله را کاهش دهیم.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان خواستار حمایت مسوولان آبادانی از این تیم شد و افزود: چنانچه بخوبی حمایت می شدیم قطعا یکی از مدعیان قهرمانی بودیم ولی بدلیل عدم حمایت، شرایط خوبی نداریم.
وی نداشتن روحیه را مشکل اصلی تیمش عنوان کرد و گفت: بازیکنان ما بدون هیچ انتظاری برای تیم در لیگ برتر به میدان می روند اما عدم حمایت مسوولان و حتی هواداران باعث تضعیف روحیه آنان شده است.
تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان در پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر بدون کسب امتیاز در قعر جدول گروه اول این مسابقات قرار گرفت.
7104/7279/538



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن