تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806833508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح از بهشت تا بهشت بيانگر پيام عدالت خواهي اهل بيت(ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۵۶ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در لرستان: طرح "از بهشت تا بهشت" بيانگر پيام عدالت خواهي اهل بيت(ع) است نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: اجراي طرح از بهشت تا بهشت در سطح کشور که با استقبال بي نظير مردم روبه رو شده است بيانگر پيام عدالت خواهي اهل بيت(ع) به مردم جهان است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي امروز در مراسم بدرقه سفير لرستاني به مرقد امام حسين(ع) در خرم آباد، اظهار کرد: بر اساس آيه شريفه در قرآن کريم محبت به اهل بيت اجر رسالت است زيرا خداوند وقتي پيامبر را مبعوث کرد پس از 23 سال رسالت ايشان يک اجر را درخواست کرد و آن هم محبت و مودت اهل بيت بود.
وي افزود: محبت به اهل بيت محبت به انسان کامل، خوبان، انسان وارسته است و نه تنها ما شيعيان بلکه همه مسلمانان محبت به اهل بيت را در دل و جان و خود دارند زيرا وقتي بخواهيم انسان پاک را معرفي کنيم همه آن ها را دوست دارند.
حجت الاسلام ميرعمادي تصريح کرد: محبت اهل بيت از ازل در دل انسان نهفته شده است، زيرا محبت به اهل بيت به شخص نيست بلکه محبت به مکتب و ايده و راه خداست زيرا اهل بيت پرچم داردين و حجت خدا بر روي زمين هستند بنابراين محبت اهل بيت از همان ابتداي خلقت در دل آدم بود زيرا اين محبت، محبت به انسان هاي معصوم است.
نماينده ولي فقيه در لرستان بيان کرد: نکته دوم اين است که هر انساني بايد محبت خود را به اهل بيت بروز بدهد و آنان را آشکار کند که اين کار به صورت زباني، قلبي و عملي انجام مي شود .
امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: محبت زماني صحبت کردن با اهل بيت و خواندن زيارت نامه هاي آنان است و محبت قلبي اين است که اهل بيت در دل همه ما جاي دارند و نشان مي دهيم آن ها را دوست داريم.
وي عنوان کرد: بالاترين درجه محبت به اهل بيت محبت عملي به آنان است که در تبعيت و پيروي کردن از سيره اهل بيت (ع) نمود پيدا مي کند و مصداق اين سخن پيامبر (ص) است که فرمودند اگر خداوند را دوست داريد از من پيروي کنيد.
نماينده ولي فقيه در لرستان اظهار کرد: نکته سوم که بسيار حائز اهميت است روش نشان دادن محبت اهل بيت(ع) است که در بين افراد و جوامع مختلف متفاوت است که گاهي با توسل و اشک ريختن است و گاهي نيز با خواندن زيارتنامه و گاهي رفتن به زيارت است.
حجت الاسلام ميرعمادي افزود: گاهي براي نشان دادن محبت اهل بيت (ع) بايد مال خود را در راه ساخت و ساز براي اهل بيت خرج کرد که مي توان در اين زمينه به مواردي مانند ساختن درب، ساختن گنبد و ساخت ضريح اشاره کرد که کمک هاي جمع شده در اين زمينه نشان دهنده مودت و محبت اهل بيت است.
وي گفت: گاهي محبت و مودت اهل بيت را مي توان با حرکت نمادين از يک نقطه به نقطه ديگري نشان داد که در اين مسير با رساندن پيام اهل بيت به مردم در مسير حرکت است که هر کس اين افراد را ببيند متوجه مي شود که قصد پياده روي به سمت کربلا را دارند.
امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: پياده روي در مسير کربلابراي رساندن پيام رسالت اهل بيت است که پيام اهل بيت پيام، صلح، عبادت، انسانيت، احسان، نيکي و در يک کلام خدايي زندگي کردن است.
نماينده ولي فقيه در لرستان تصريح کرد: پيام اهل بيت مبارزه با ظلم و طاغوت است زيرا هيچ يک از امامان ما زير بار ظلم و ستم و طاغوت نرفتند.
حجت الاسلام ميرعمادي اظهار کرد: پيام اهل بيت بر افراشتن پرچم توحيد و از بين بردن طاغوت است که طرح از بهشت تا بهشت که مورد استقبال قرار گرفته است از مشهد شروع شده و تا کربلا ادامه دارد که هدف از آن ايجاد يک فضاي معنوي در رساندن پيام اهل بيت در مسير حرکت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن