تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819566327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدال سوم انفرادی وچهارم تیمی رهاورد کشتی همدان ازجام کونایف قزاقستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدال سوم انفرادی وچهارم تیمی رهاورد کشتی همدان ازجام کونایف قزاقستان همدان- ایرنا- تیم منتخب کشتی آزاد همدان که در رقابت های بین المللی جام ˈکونایفˈ کشور قزاقستان شرکت کرده بود با کسب یک مدال سومی و عنوان چهارم تیمی به کار خود پایان داد.


سرپرست تیم اعزامی کشتی همدان در این دوره از مسابقات روز دوشنبه در تماس اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات که شامگاه یکشنبه در مراسمی با حضور مقامات فدراسیون جهانی کشتی ˈفیلاˈ و مسوولان کشور قزاقستان در شهر ˈتارازˈ پایان یافت، تیم همدان در بین 13 تیم خارجی و 12 تیم داخلی عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.
ˈجواد نوروزیˈ افزود: در این رقابت ها و در بخش انفرادی وزن 57 کیلوگرم ˈمحمدحسین سلطانیˈ با برتری هشت بر دو مقابل ˈاولتین بک المبایوˈ از قزاقستان به عنوان سومی و مدال برنز دست یافت.
وی در تشریح نتایج انفرادی کشتی گیران همدانی حاضر در این دوره از مسابقات گفت: ˈمرتضی فرزین فرˈ کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم همدان در دور نخست مقابل ˈکالیدیموفˈ قزاقستانی در حالیکه هشت بر صفر پیش بود با ضربه فنی شکست خورد و باتوجه به شکست این کشتی گیر قزاق در مرحله دوم، فرزین فر از گردونه مسابقات حذف شد.
نوروزی اضافه کرد: ˈمحمدحسین سلطانیˈ دیگر کشتی گیرهمدانی وزن 57 کیلوگرم در دور نخست ˈنوروزافˈ از ازبکستان را شکست داد، در دورهای دوم و سوم به ترتیب مقابل زهیرمنصورف ازبک و تاتیموف قزاق به پیروزی رسید اما در مرحله سرگروهی مقابل ˈدلشاد منصورفˈ قهرمان سابق جهان شکست خورد.
وی بیان داشت: سلطانی در مبارزه مقابل منصورف با ناداوری شکست خورد و هنگامی که امتیاز هر دو کشتی گیر دو بر دو بود داور مسابقه با درخواست پوئن، اخطار برای منصورف و موافقت رییس تشک، او را برنده این مسابقه اعلام کرد.
وی بیان داشت: سلطانی برای کسب عنوان سومی شب گذشته به مصاف ˈاولتین بک المبایوˈ از قزاقستان رفت و با شکست او به مدال برنز دست یافت.
نوروزی اظهار داشت: در وزن 74 کیلوگرم ˈجواد صمدی روشنˈ در دور نخست با قرعه استراحت روبه رو شد اما در دور دوم برابر حریفی از قزاقستان شکست خورد و از گردونه رقابت ها نیز حذف شد.
سرپرست تیم کشتی همدان با اشاره به آسیب دیدگی ˈجمال میرزاییˈ کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم همدان گفت: میرزایی در دور نخست برابر ˈوریاشفˈ کشتی گیر قزاق از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شد و در نهایت شکست خورد.
وی خاطرنشان کرد: در وزن 74 کیلوگرم روز دوم مسابقات که روز یکشنبه هفته جاری برگزار شد نیز ˈعباس یزدانیˈ با قبول شکست مقابل کشتی گیری از قزاقستان حذف شد و ˈدانیال شریعتیˈ با شکست مقابل ˈدولت اهانووˈ از قزاقستان که با ناداوری همراه بود به مقام پنجمی بسنده کرد.
رقابت های بین المللی جام کونایف قزاقستان 25 تیم داخلی و خارجی جزو جایزه بزرگ فیلا بود که به نفر اول پنج هزار دلار، نفر دوم سه هزار دلار و کشتی گیر سوم نیز دو هزار دلار تعلق گرفت.
در وزن 57 کیلوگرم مرتضی فرزین فر،در وزن 61 کیلوگرم محمدحسین سلطانی،در وزن 74 کیلوگرم جواد صمدی روشن، عباس یزدانی و دانیال شریعتی نیا،در وزن 86 کیلوگرم وحید شاه محمدی ودر وزن 97 کیلوگرم جمال میرزایی کشتی گیران تیم منتخب همدان اعزامی به این پیکارها بودند.
همچنین صادق گودرزی به عنوان سرمربی و حمیدرضا قاسمی و حامد کوکبی به عنوان مربی در این رقابت ها تیم منتخب همدان را در این دوره از مسابقات هدایت کردند و در مراسمی پایانی این دوره از مسابقات و از سوی مقامات فدارسیون کشتی قزاقستان به صادق گودرزی دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن لوح و مدال افتخار اعطا شد.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام کونایف قزاقستان از شنبه هفته جاری در شهر تاراز واقع در 600 کیلومتری آلماتی قزاقستان آغاز شد و تیم همدان برای نخستین بار در این پیکارها حضور یافت.
کاروان تیم منتخب کشتی آزاد همدان صبح روز سه شنبه هفته جاری به کشورمان بازمی گردد.
مرحوم ˈکونایفˈ از قهرمانان کشتی آزاد کشور قزاقستان و دارنده مدال های رنگارنگ بین المللی در وزن 68 کیلوگرم بود.
7520/576



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن