تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمانداران ایرانی برای قهرمانی آسیا آماده می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمانداران ایرانی برای قهرمانی آسیا آماده می شوند انزلی - ایرنا - کمانداران ایرانی ، با شعار ˈ ستاره های درخشان پیش بسوی قهرمانی ˈ خود را برای کسب مدالهای آسیایی آماده می کنند .


به گزارش روز دو شنبه خبرنگار ایرنا ، 17 ورزشکار تیم ملی رشته تیر اندازی با کمان شامل 9 زن و هشت مرد زیر نظر ˈ باک وون مون ˈ از کره جنوبی برای کسب آمادگی شرکت در مسابقات جایزه بزرگ آسیا و همچنین مسابقات کره جنوبی در انزلی تمرین می کنند .
ˈ سکینه قاسم پورˈ برنده مدال طلای مسابقات جایزه بزرگ آسیایی و برنز تیمی در سال 2006 تا 2009 یکی از اعضای تیم تیر و کمان کشورمان است .
قاسم پور سه سال مربی تیم ملی جانبازان و معلولان ایران بود و سال 2013 در رکوردگیری شرکت کرد و به عضویت تیم کامپاند در آمد و در قهرمانی آسیا مدال نقره تیمی را کسب کرد .
به گفته وی شش نفر از بانوان تیم به بازیهای جایزه بزرگ چین تایپه اعزام می شوند و چهار نفر برتر این مسابقه به هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچوان کره خواهند رفت .
این قهرمان می گوید امیدوار است بانوان تیم در مسابقات کره جنوبی نمایندگان خوبی برای کشور باشند .
ˈ اسماعیل عبادی ˈ دیگر کماندار تیم ملی دارنده مدال های گوناگونی از جمله طلای انفرادی و تیمی بازی های کشورهای آسیایی ، قهرمانی آسیا در سال 92 و برنز تیمی ، طلای انفرادی ، تیمی نقره میکس جایزه بزرگ در سال گذشته است .
عبادی به خبرنگار ایرنا گفت : تمرینات تیم از آذر ماه پارسال شروع شده و از فروردین ماه امسال به صورت فشرده ادامه پیدا کرده است .
وی خاطرنشان کرد : رکوردها خوب بوده و کمانداران پیشرفت خوبی داشتند و رکوردهای جهانی را می زنند .
عبادی با اشاره به این که دو هفته دیگر عازم مسابقات جایزه بزرگ چین تایپه هستند افزود : امید زیادی به کسب مدال در رشته کامپاند داریم .
مربی تیم ملی تیر و کمان ایران نیز در این اردو ورزشکاران ایرانی را دارای استعداد خوب در این رشته عنوان و خاطرنشان کرد : از هفت ماه پیش تمرینات را با اعضای تیم شروع کرده ایم .
ˈ باک وون مون ˈ اظهار کرد : کار کمانداران را بررسی و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی و برای رفع اشکالات تلاش می کنیم .
وی خاطرنشان کرد : به کسب مدال در مسابقه جایزه بزرگ چین تایپه و بازی های آسیایی اینچوان امیدوار هستیم .
رییس فدراسیون تیر و کمان کشورمان که برای بازدید از اردو و چگونگی تمرینات به انزلی سفر کرده بود نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : تیم ایران خود را برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی پیش رو یعنی هفدهمین دوره بازی های آسیایی ( 28 شهریور تا 12 مهر ) در اینچوان کره جنوبی آماده می کند .
ˈ محمد علی شجاعی ˈ اظهار کرد : 17 ورزشکار مرد و زن در دو رشته کامپاند و ریکرو مشغول تمرین هستند که به کسب مدال در رشته کامپاند امیدواریم .
وی با اشاره به این که کره جنوبی خاستگاه این ورزش و از مدعیان اصلی کسب مدالها است افزود : سعی کردیم با استفاده از یک مربی خوب کره ای و برگزاری اردوهای آماده سازی بچه ها را به سطح آمادگی برسانیم .
شجاعی ادامه داد : رشته ریکرو از نگاه ما المپیکی است و از چند ماه آینده مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو را خواهیم داشت که در بحث سهمیه می تواند به تعداد سهمیه های ایران اضافه کند . ک/1
620/604



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن