تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803897621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم جدی پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش/ تشکیل پلیس افتخاری در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان سردار آقاخانی مطرح کرد:
عزم جدی پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش/ تشکیل پلیس افتخاری در اصفهان
اصفهان – خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام خبر تشکیل گروه پلیس افتخاری در اصفهان گفت: برای اصفهان به عنوان دارالمومنین، یک فرد اوباش هم زیادی است و باید گردن اراذل و اوباش با حکم قانون و قضا شکسته شود تا کسی نتواند حرکتی در خلاف جهت قانون داشته باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی یک‌شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار با اشاره به عملکرد چهارماهه نخست سال 93 نیروی انتظامی  اظهار داشت: در طول این مدت برای نخستین بار پس از 10 سال کاهش چهار درصدی سرقت‌های خرد را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه برخورد با مواد مخدر خانمان‌سوز در سال 92 از جمله اولویت‌های نیروی انتظامی بود که با کشف 36 تن مواد مخدر به شاخص مورد هدف رسیدیم، بیان داشت: سال 93 نیز با هدف پیشگیری از ورود موادمخدر و مقابله با واردکنندگان و توزیع‌کنندگان خرد به عنوان مهم‌ترین دغدغه مردم در محلات آغاز شد و در چهار ماهه نخست سال نسبت به همین مدت در سال گذشته با افزایش 4 درصدی کشفیات مواد مخدر، بیش از 12 تن مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کاهش 6 درصدی جرائم خشن نسبت به چهارماهه سال گذشته تاکید کرد: هدف ما در این بخش تا پایان سال کاهش 20 درصدی جرائم خشن است و در طول این چهارماه علاوه بر کاهش همچون قتل در بخش جرائم خشن در بخش سرقت به عنف و مسلحانه نیز بیش از 13 درصد کاهش داشتیم.

وی با بیان اینکه در همین مدت 600 هزار تماس تلفنی با فوریت‌های پلیس 110 داشتیم، گفت: از این تعداد 400 هزار تماس عملیات و حضور واحدهای 110 را در صحنه در پی داشت و 28 هزار تماس با شماره 197 (انتقادات، پیشنهادات، مشاوره و شکایات) را شاهد بودیم.

سردار آقاخانی از افزایش 11 درصدی میزان دستگیری قاچاقیان کالا و مواد مخدر خبر داد و ابراز داشت: در زمینه مبحث تصادفات با توجه به تاکیدات فرماندهی ناجا برای کاهش تصادفات تا 20 درصد در چهارماهه نخست سال کاهش تصادفات درون شهری تا 17 درصد و برون شهری تا 4 درصد را شاهد بوده‌ایم اما همچنان از نقطه مطلوب عقب هستیم.

وی اضافه کرد: مکمل کار نیروی انتظامی در رسیدن به نقطه مطلوب کاهش تصادفات تا 20 درصد توجه مردم به قوانین راهنمایی و رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز به ویژه در جاده‌های برون‌شهری است.

کشف 85 درصد جرائم خشن در چهارماهه نخست سال

این مقام مسئول با اشاره به کشف 85 درصدی کشفیات جرائم خشن در چهارماهه نخست سال بیان داشت: در تیرماه و ماه مبارک رمضان کاهش برخی جرائم اخلاقی مانند مزاحمان خیابانی و اجتماعی را شاهد بوده ایم که فضای معنوی این ماه در این زمینه بسیار کمک کننده بوده است.

وی در ادامه به بیان برنامه های سه ماهه دوم سال 93 نیروی انتظامی پرداخت و عنوان داشت: برنامه ساماندهی کلانتری ها تا سقف 20 کلانتری آغاز شده است و امیدواریم در نهایت به سقف 30 کلانتری برسیم.

سردار آقاخانی گفت: با توجه به دغدغه مردم استان در زمینه مواد مخدر 15 نقطه شناسایی شده است که عملیات پاکسازی در دو نقطه کامل و رضایت مردم را در پی داشته است و به مردم اصفهان قول می دهیم که در طول 6 ماه  15 نقطه به طور کامل پاکسازی شود.

وی بر  عملیات میدانی به ویژه در محلات برای کاهش جرائم در زمینه مواد مخدر، برخورد با سارقان خرد، ساماندهی امور ترافیکی داخل و خارج شهر برای رسیدن به نقطه مطلوب کاهش 20 درصدی زمینه کاهش مواد مخدر تاکید کرد.

تشکیل قرارگاه عملیاتی سرقت‌های خرد در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل حساسیت سرقت‌های خرد قرارگاه عملیاتی مبارزه با این گونه سرقت‌ها در اصفهان تشکیل شده است، اظهار داشت: هر هفته تمامی سرقت‌های خرد رصد و طراحی برای برخورد مناسب با آنها انجام می شود.

وی با اشاره به توجه ویژه پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش در سطح استان اصفهان و با هشدار به این افراد ابراز داشت: لازم است گردن اراذل و اوباش با حکم قانون و قضا شکسته شود و کسی جرئت حرکت در خلاف جهت قانون نداشته باشد.  

سردار آقاخانی بیان داشت: برای اصفهان به عنوان دارالمومنین که در راه حفظ انقلاب 23 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است یک فرد اوباش هم زیاد است و بدین جهت پلیس مصمم است تا با حکم قانون و کمک دستگاه قضایی نظارت و کنترل جدی بر این امر داشته باشد.

وی افزود: همچنین برخورد با صنوف متخلف با همکاری اتحادیه اصناف، توجه ویژه به آموزش های همگانی در اجتماعات مردمی به عنوان بهترین راه پیشگیری از جرم و سرعت بخشیدن به فعالیت واحدهای 110، کامل کردن تفکیک واحدهای گشت از فوریت‌های پلیس، جمع آوری تجهیزات ماهواره، کنترل باغ تالارهای غیرمجاز  و کیفیت بخشی به گشت‌های ارشاد نیز از جمله اقدامات نیروی انتظامی است.

تشکیل پلیس افتخاری در اصفهان

این مقام مسئول با اعلام خبر تشکیل پلیس افتخاری در اصفهان با سهمیه 1000 پلیس برای اصفهان بیان داشت: در این طرح افراد نخبه مردمی پس از آموزش‌های لازم با پلیس در زمان بندی خاص همکاری می کنند و برخی امتیازات پلیس به آنها تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: آخرین مهلت جذب نیروهای مردمی در این زمینه 15 شهریورماه است و امیدواریم با اجرای این طرح از اول مهرماه تحول و پویایی را در عملکرد پلیس شاهد باشیم.

سردار آقاخانی با خلاصه کردن 8 مأموریت ویژه پلیس در سه ماه دوم سال 93 ابراز داشت: سرعت بخشیدن به امر مبارزه با توزیع‌کنندگان خرد مواد و معتادان ولگرد، عملیات ویژه برای مبارزه با سرقت های خرد و خشن، برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی، توجه ویژه به برخورد با بدپوششی، سرعت بخشیدن به امر کنترل ماهواره، نظارت ویژه بر اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در درون و برون شهر و توجه مردم به تهدیداتی که منجر به جرائم خشن خواهد شد به همراه آموزش همگانی به مردم از این جمله است.

افتتاح موتور برقی برای ماموریت‌های پلیس راهور استان اصفهان

وی با اشاره به افتتاح موتور برقی برای ماموریت‌های پلیس راهور استان اصفهان برای نخستین بار در کشور گفت: این طرح با هدف جلوگیری از آلودگی هوا، پیگیری حوادث با هدف کاهش حداقل 30 درصد، کمک به بهداشت روح و روان جامعه و آرامش به مجموعه سکونتی مردم، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کمک به اقتصاد ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه 59 درصد جرائم شهری با موتور سیکلت‌های تندرو صورت می گیرد، عنوان داشت: کمک در امر فرهنگسازی تردد بدون دغدغه با موتور سیکلت‌های کم سرعت از جمله این اهداف است چراکه بارها بیان داشته ایم که نباید موتورسیکلت با سرعت بیش از حد مجاز  داشته باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره برخورد با خودروهای دودزا به ویژه اتوبوس ها گفت: هرماه 500 تا 600 دستگاه  خودرو فرسوده از رده خارج می شوند و برای اتوبوس ها نیز با مدیرعامل اتوبوسرانی صحبت های لازم شده است اما قبول کنید که نمی توان تمام اتوبوس ها را برای تعمیر از رده خارج کرد.

لزوم استفاده از دوربین‌های مداربسته در خارج ساختمان آرایشگاه‌ها

سردار آقاخانی با توجه به وقوع قتل در آرایشگاه زنانه‌ای در ملک شهر و دو فقره سرقت مسلحانه از آرایشگاهی در توحید میانی و ملک شهر و با اعلام خبر دستگیری قاتل و ضاربان این حوادث، بر استفاده از آیفون‌های تصویری در آرایشگاه، مطمئن شدن از هویت مشتری و استفاده از دوربین مداربسته در خارج آرایشگاه تاکید کرد.

وی در پایان از خبرنگاران به عنوان همیاران، همکاران و مکمل عملیات های پلیسی تقدیر کرد و بیان داشت: بسیاری از موفقیت‌های پلیس در سال 92 و 93 مرهون زحمات این گروه است که در میادین مختلف در کنار پلیس نقش ایفا کردند و تقویت کننده ماموریت‌های نیروی انتظامی بودند که از همه آنها تشکر می کنم.


۱۳۹۳/۵/۶ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن