تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803969773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايبندي به اخلاق مهم‌تر از مدال‌آوري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۳ (۲۲:۳۸ب.ظ)
اخترنوري زاده قهرمان معلول لرستان پايبندي به اخلاق مهم‌تر از مدال‌آوري است هدف از ورزش نبايد تنها مدال‌آوري باشد، پايبند بودن به اخلاق که يکي از نمونه‌هاي آن حضور با حجاب بانوان در ميادين ورزشي است بهتر از مدال‌آوري است.
اختر نوري‌زاده، از قهرمانان ورزشي استان لرستان که در عرصه ورزش کشور خوش درخشيده است، با وجود وجود معلوليت جسمي، بر اثر تصادف در ناحيه پاي چپ، نه تنها محدوديت و خللي در مسير موفقيت و پيشرفت او حاصل نشده بلکه افتخار و اقتدار و اميد و توکل بر خدا همچنان بر سکوهاي قهرماني زندگي و در مسير دستيابي به قله‌هاي ترقي و موفقيت مي‌درخشد و خدا را شاکر است.
وي مدت 15 سال است که به‌طور حرفه‌اي ورزش دو و ميداني را دنبال مي‌کند و تاکنون موفق به کسب 15 مدال قهرماني کشور در اين رشته ورزشي شده و عضو تيم ملي پاراالمپيک است، همچنين دارنده سه مدال قهرماني استان در رشته تيراندازي، نفر سوم کشور سال 92 در رشته قايق‌راني است.
اين ورزشکار معلول لرستاني همچنين دارنده مدال طلاي مسابقات بين‌المللي پرتاپ نيزه سال 2010 به ميزباني کشور تونس بوده و ‌عنوان يکي از 10 بانوي برتر کشور را کسب کرده است همچنين در سال 89 به‌عنوان ورزشکار نمونه استان لرستان معرفي شد و در سال 91 نيز از طرف بهزيستي يک سفر کربلاي معلي به ايشان اهدا شد.
نوري‌زاده معتقد است که هدف از ورزش صرفاً نبايد مدال‌آوري باشد و عنوان مي‌کند: پايبند بودن به اخلاق که يکي از نمونه‌هاي آن حضور با حجاب بانوان در ميادين ورزشي است بهتر از مدال‌آوري است و من همواره سعي کرده‌ام به هر قيمتي حجاب اسلامي خود را براي شرکت در مسابقات بين‌المللي حفظ کنم زيرا حجاب ارزش است.
وي زيارت حرم مطهر حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) را شيرين‌ترين و زيباترين هديه تمام عمر خود مي‌داند که دريافت کرده است و مي‌گويد: توکل بر خدا و توسل به اهل‌ بيت(ع) به‌ويژه حضرت ابوالفضل(ع) همواره مايه آرامش و حفظ روحيه ما در هنگام مسابقات ورزشي است و بخش اعظمي از موفقيت خود را مرهون اين قبيل توسلات و سپس همت و پشتکار و حمايت‌هاي خانواده و مربيان هستم.
نوري‌زاده بيان مي‌کند: ما انسان‌ها بايد تمام تلاش خود را به‌کار بگيريم تا از نعمت عمري که خداوند متعال در اختيار ما قرار داده نهايت استفاده را جهت دستيابي به سعادت و تعالي ببريم و به تمام بانوان معلول پيشنهاد مي‌کنم که به ورزش روي بياورند و هيچ‌گاه اجازه ندهند که معلوليت موجب انزوا و خانه‌نشيني آنها شود زيرا من قبل از حضور در کلاس‌هاي ورزشي فکر مي‌کردم فقط من مشکل جسمي دارم ولي پس از آن با افرادي آشنا شدم که حضور در کنار آنها و همچنين کسب موفقيت‌هاي پي‌درپي در عرصه ورزش موجب تقويت روحيه و اميد به ادامه زندگي براي من شد.
اين قهرمان لرستاني گفت: از دکترهمايون هاشمي، رئيس محترم سازمان بهزيستي کشور، صميمانه قدرداني مي‌نمايم، ايشان به‌عنوان مديري پرتلاش و دلسوز در راه خدمت به بانوان معلول از جمله قهرمانان ورزشي گام برمي‌دارند.
وي افزود: همچنين، از خانواده‌ام به‌ويژه والدين و همسرم و همچنين مربيان زحمت‌کش بنده مصطفي بهرامي، اردشير کاظمي و مهشيد مقدم و سميه بهرامي که مرا در اين راه ياري کردند کمال تشکر و قدرداني را دارم و از مسئولان انتظار دارم که حمايت‌هاي مادي و معنوي خود را از معلولان دريغ نکرده و ورزشگاه‌هاي ويژه‌اي را به معلولان جسمي ـ حرکتي اختصاص دهند.
وي درپايان خواستار توچه ويژه خانم آليا رياست فراکسيون معلولان مجلس شوراي اسلامي به بانوان معلول بويژه قهرمانان و نخبگان ورزشي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن