تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813085542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم اختتاميه ليگ هاي تکواندو استان البرز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۳ (۲۰:۵۸ب.ظ)
با حضور مديرکل ورزش و جوانان استان البرز و نمايندگان مجلس مراسم اختتاميه ليگ هاي تکواندو استان البرز برگزار شد مراسم اختتاميه ليگ هاي تکواندو استان البرز با حضور نمايندگان مجلس و مديرکل ورزش و جوانان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مراسم اختتاميه پنج رده سني ليگ هاي تکواندو باشگاه هاي استان البرز (جام نگين البرز) به ميزباني خانه تکواندو استان برگزار شد.
در اين مراسم که با حضور تيم هاي شرکت کننده در ليگ هاي خردسال و نونهال بخش هاي پسران و دختران و پومسه روهاي استان انجام گرفت، دکتر کوليوند و سردار اکبريان نمايندگان مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شوراي اسلامي، رضا گل محمدي مدير کل ورزش و جوانان استان، قاسم پوستين دوز معاون توسعه امور ورزش، مرشدي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج، تعدادي از روساي هيئت هاي ورزشي و مسئولين هيئت تکواندو استان حضور داشتند.
محمد نوذري رئيس هيئت تکواندو استان ضمن خوش آمدگويي به مدعوين و قدرداني از مجموع کساني که در برگزاري ليگ هاي سال گذشته شرکت داشتند به ارائه آمار و ارقام و گزارش کلي ليگ پرداخت و گفت: در سال گذشته و طي برگزاري پنج ليگ استان در دو بخش آقايان و بانوان در مجموع 72 تيم حضور داشتند .
وي ادامه داد: امسال نيز بنا داريم هجدهمين دوره ليگ استان را در جهت همدردي با مردم غزه با نام شهداي غزه برگزار کنيم.
در پايان نيز از کليه تيمهاي مقام آور، مسئولين سازمان ليگ، کميته داوران و بهترين هاي هر رده استان توسط مسئولين مذکور و همچنين محمد نوذري (رئيس هيئت) زهرا افتخاري (نائب رئيس) و وحيد عبداللهي(دبير) با اهدا کاپ ، مدال و لوح تجليل به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن