تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819973757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج اسلام هراسی مهمترین فتنه استکبار جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ترویج اسلام هراسی مهمترین فتنه استکبار جهانی است همدان-ایرنا- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا گفت: ترویج اسلام هراسی، ایجاد جریان های تکفیری و کنترل موج بیداری اسلامی از مهمترین فتنه های استکبار جهانی است.


حجت الاسلام ˈمصطفی رستمیˈ روز یکشنبه در همایش حمایت از جبهه های مقاومت اسلامی در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی همدان افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در پشت پرده جنایت ها و کشتار در کشورهای اسلامی حضور دارند و تلاش آنان در راستای تشدید اختلافات قومی، مذهبی و سیاسی و ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی است.
وی با بیان اینکه امروزه موج بیداری در جهان اسلام شکل گرفته است و مسلمانان با الهام گیری از انقلاب اسلامی ایران گم شده خود را پیدا کرده اند گفت:در این شرایط دشمنان با توطئه های متعدد در پی ممانعت از الهام گیری جوانان اهل سنت از انقلاب شیعه جمهوری اسلامی ایران هستند.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همچنین ضمن محکوم کردن جنایات استکبار جهانی در نوار غزه و سکوت سران عرب در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: جنایت های انجام شده در سوریه، لبنان و عراق، بازی مستکبران علیه اسلام ناب محمدی است.
وی ادامه داد: به گفته امام خمینی(ره) هدف از انقلاب اسلامی ایران، ترویج اسلام در بین مردم جهان است، از این رو وحدت در جامعه اسلامی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و نخبگان حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید وحدت را مورد توجه قرار دهند.
حجت الاسلام رستمی خاطر نشان کرد: آنچه می تواند مسلمانان را در برابر دشمنان اسلام مقاوم کند، بالا بردن سطح دانش و اطلاعات، شناسایی دشمنان و مقابله با حربه های آنان است.
همایش حمایت از جبهه های مقاومت اسلامی به همت کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک همدان، روز یکشنبه با حضور جمع کثیری از فرهنگیان در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد.
7533/576



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن