تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی فوتبال ساحلی به بازیکنان مستعد ملوان بندرگز توجهی نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان تبیانیان:
تیم ملی فوتبال ساحلی به بازیکنان مستعد ملوان بندرگز توجهی نمی کند
بندرگز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با بیان این که به بازیکنان مستعد تیم ملوان بندرگز برای حضور در اردوهای تیم ملی توجهی نمی شود، گفت: متاسفانه بسیاری از بازیکنانی که به تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت می شوند، سفارش شده هستند.



مهدی تبیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه بسیاری از بازیکنانی که به تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت می شوند، سفارش شده هستند و با رابطه به تیم ملی راه یافته اند. او ادامه داد: تیم ملوان بندرگز در نیم فصل اول لیگ برتر امسال، بیشترین تعداد گل زده را دارد و با وجود اینکه در مکان دوم جدول قرار گرفته است اما نماینده ای در تیم ملی نداشته، این در حالی است که تیم قعرنشین گروه جنوب در تیم ملی نماینده دارد. تبیانیان با بیان اینکه بازیکنان فوتبال ساحلی گلستان از قدرت بدنی بالایی برخوردارند، تصریح کرد: قدرت بدنی، نقطه قوت بازیکنان ملوان بندرگز است و این فاکتور برتری باعث شده تا در بسیاری از دیدارها در وقت سوم موفق شده ایم شکست را با پیروزی عوض کنیم. 10 مرداد؛ ملوان – هف سمنان گفتنی اس تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر امسال با مجموع 11 امتیاز پس از تیم خزر رودسر در مکان دوم جدول گروه شمال قرار گرفت. تیم فائزکاران ساری با 8 امتیاز در مکان سوم جدول گروه شمال قرار دارد و به عنوان جدی ترین رقیب ملوان به شمار می رود. قوسپید انزلی، لسمان مروارید خزر و هف سمنان دیگر تیم های حاضر در گروه شمال هستند که به ترتیب مکان های چهارم تا ششم را به خود اختصاص داده اند. ملوان بندرگز در دیدار پایانی دور رفت خود که در زمین ساحلی این شهرستان با حضور پرشور تماشاچیان بندرگزی برگزار شد، تیم سخت کوش لسمان گیلان را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد. این شیرین ترین برد خانگی ملوان در چند سال اخیر بوده است. با آغاز دور برگشت این مسابقات از پایان این هفته، ملوان بندرگز بومی ترین تیم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود روز جمعه 10 مرداد در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم هف سمنان قعرنشین گروه شمال است. حمید متین مقدم، مجید کابلی، حسین رکنی و علی حاجی پور به عنوان داور این دیدار را قضاوت خواهند کرد. بهمن جمشیدی به عنوان نماینده فدراسیون بر این بازی نظارت خواهد داشت.


۱۳۹۳/۵/۵ - ۱۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن