تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819710943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 20 درصدی صادرات میعانات گازی پارس جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر رحیمی مطرح کرد:
افزایش 20 درصدی صادرات میعانات گازی پارس جنوبی
بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: صادرات میعانات گازی پارس جنوبی طی تیرماه امسال چهار درصد افزایش یافته است.



به گزارش خبرنگار مهر، خداداد رحیمی صبح یکشنبه در جمع مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: گمرک پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در صادرات و وارد و به ویژه برای شرکت‌های مستقر در این منطقه و همچنین صادرات کالاهای تولیدی منطقه دارد. وی اضافه کرد: محصولات تولیدی در منطقه پارس جنوبی مشتریان بسیاری دارند که طی تیرماه کشورهای چین، ژاپن، امارات متحده عربی، هند، ترکیه و عراق بیشترین میزان واردات این کالاها را داشته‌اند. مدیرکل گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی به ارائه آماری از وضعیت صادرات محصولات منطقه طی تیرماه امسال اشاره کرد و افزود: بیش از یک میلیون و 189 هزار تن میعانات گازی طی تیرماه امسال صادر شده است. وی با بیان اینکه ارزش میعانات گازی صادر شده بیش از  یک میلیارد و 53 میلیون دلار بوده است، تصریح کرد: این میزان صادرات هم از نظر وزن و هم از نظر ارزش دارای 20 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. رحیمی ادامه داد: بیش از یک میلیون و 11 هزار تن کالای غیرنفتی از محصولات تولیدی منطقه نیز طی تیر ماه سال جاری از طریق این گمرک صادر شده است که دارای بیش از  768 میلیون و 91 هزار ارزش بوده است. افزایش 121 درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی وی خاطرنشان ساخت: صادرات کالاهای غیرنفتی از گمرک منطقه ویژه پارس به خارج از کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 90 درصد از نظر وزنی و 121 درصد از نظر ارزشی دارای افزایش بوده است. مدیرکل گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی بیان داشت: در مجموع بیش از دو میلیون و 200 هزار تن کالا به ارزش یک میلیارد و 821 میلیون و 994 هزار طی تیرماه امسال از این گمرک صادر شده است. وی افزود: این کالاها شامل میعانات گازی، پارازایلین، سیمان، متانول، هوی اند، پلی اتیلن سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول، مونو و تری اتیلن گلایکول، کود اوره، بوتان، پروپان و . . . بوده است. رحیمی اظهار داشت: اگر مقایسه‌ای بین امسال و سال گذشته داشته باشیم، میزان صادرات گمرک پارس طی تیرماه امسال شاهد افزایش 45 درصدی وزن و 49 درصدی حجم صادرات کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم. مدیرکل گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی در پایان تاکید کرد: میعانات گازی مهمترین محصولات صادراتی این منطقه است که 54 درصد وزن و 58 درصد ارزش کالاهای صادراتی را به خود اختصاص داده است.


۱۳۹۳/۵/۵ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن