تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820042723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 1500 واحد شاخص بازار در بورس منطقه ای آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی جوادی به مهر خبر داد؛
افزایش 1500 واحد شاخص بازار در بورس منطقه ای آذربایجان غربی
ارومیه - خبرگزاری مهر: مدیر عامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی از افزایش بالغ بر 1500 واحد شاخص بازار در بورس منطقه ای استان طی تیرماه امسال خبر داد.



وحید جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه طی تیرماه امسال 107 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه ای آذربایجانغربی صادر شده است، افزود: همچنین طی این ماه شاخص کل بازار با هزار و 557 واحد افزایش در مقایسه با پایان ماه گذشته به 74 هزار و 526 واحد رسید. وی با بیان اینکه طی تیرماه امسال بالغ بر 95 میلیون و 212 هزار سهم از سهام شرکتهای بورسی به ارزش بالغ بر 240 میلیارد ریال در بورس منطقه ای آذربایجانغربی مورد معامله قرار گرفت، اظهار داشت: از این مقدار 61 درصد مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است. مدیر عامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: طی این ماه در تالار ارومیه 13 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از 300 شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری مشاوران سهام با بیش از 56 میلیارد ریال معامله در تیر  ماه توانست 23 درصد از کل ارزش معاملات را بدست آورد. جوادی تصریح کرد: همچنین در این ماه سهام شرکت ایران خودرو بیشترین محبوبیت را در بین معامله کنندگان بورس منطقه ای آذربایجان غربی داشت و با بیش از 26 میلیارد ریال معامل، 11 درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد. وی با بیان اینکه ارزش معاملات تالار ارومیه طی تیرماه در مقایسه با خرداد ماه با رشد 15 درصدی و حجم معاملات نیز با رشد 31 درصدی مواجه بود، ادامه داد: بالغ بر 208 میلیارد ریالی سهام شرکتهای بورسی در بورس منطقه ای استان طی خردادماه امسال مورد معامله قرار گرفت. وی با اعلام اینکه طی خرداد ماه سالجاری بالغ بر 72 میلیون و 775 هزار سهم از سهام شرکتهای بورسی مورد معامله قرار گرفت، افزود: طی این ماه 124 کد معاملاتی جدید نیز در خرداد ماه در بورس منطقه ای استان صادر و شاخص کل بازار با 3 هزار و 798 واحد کاهش در مقایسه با پایان ماه گذشته به 72 هزار و 969 واحد رسیده بود. مدیر عامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی یادآور شد: طی اردیبهشت ماه امسال 128 میلیون و 672 هزار و 640 سهم از سهام شرکتهای بورسی به ارزش بالغ بر 405 میلیارد و 959 میلیون ریال در بورس منطقه ای آذربایجانغربی مورد معامله قرار گرفت، که 57 درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده که در مقایسه با فرودین ماه با رشد 66 درصدی و حجم معاملات نیز با رشد 68 درصدی مواجه بود. جوادی اعلام کرد: طی فروردین ماه سالجاری بالغ بر 76 میلیون و 560 هزار سهم از سهام شرکتهای بورسی به ارزش بالغ بر 245 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفته که از کل معاملات انجام شده 54.5 درصد مربوط به خرید سهم و مابقی فروش بوده و طی این ماه در تالار ارومیه 13 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از 294 شرکت را معامله کردند . وی با اشاره به اینکه در طی سال گذشته یک میلیارد و 575 میلیون و 159 هزار و 585 سهم از سهام شرکتهای بورسی به ارزش بالغ بر 6 هزار و 309 میلیارد و 571 میلیون ریال در بورس منطقه ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، یادآور شد: 60 درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.


۱۳۹۳/۵/۵ - ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن