تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816379807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه بهترین فلش را انتخاب کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
چگونه بهترین فلش را انتخاب کنیم؟
در حال حاضر هر کسی یک فلش دارد و اطلاعات ضروری‌اش را همیشه همراه خودش نگه می‌دارد به همین خاطر دانستن نکاتی در زمان خرید به ما برای یک انتخاب بهتر کمک می‌کند. به گزارش نامه نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر به خاطر داشته باشید در زمان‌های قبل نزدیک به 10 سال پیش اگر می‌خواستید یک فایلی در حدود چند مگابایت را ذخیره کنید احتمالا مجبور می‌شدید از چند فلاپی استفاده کنید و بعد از فلاپی‌ها، سی‌دی‌ها به عنوان رسانه برتر ذخیره‌سازی معرفی شدند و در نهایت در زمانی که یک حافظه فلش با حجم 128 مگابایت در دستانمان می‌گرفتیم، حکم پادشاهی را برایمان داشت.

این ماجرا خیلی زود طبیعی شد و هر چند ماه یک بار شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این زمینه بودیم به گونه‌ای که هارددیسک‌های اکسترنال بسیار کوچک با ظرفیت‌های بالا هم به بازار آمدند. دیگر داشتن فلشی با ظرفیت12 ،16 ،32 گیگابایت برای کسی آرزو نبود.

در حال حاضر هر کسی یک فلش دارد و اطلاعات ضروری‌اش را همیشه همراه خودش نگه می‌دارد به همین خاطر دانستن نکاتی در زمان خرید به ما برای یک انتخاب بهتر کمک می‌کند و هم این که چگونه از فلش خود به خوبی نگهداری کنیم برای هر کسی ضروری به نظر می‌رسد. این هفته تصمیم به ذکر نکاتی داریم که شما را برای خرید یک حافظه فلش یاری می‌کند.

چرا حافظه فلش؟

برای بسیاری از کاربران، سرعت بالای حافظه فلش در ثبت اطلاعات از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد. بیشتر کاربران فقط به همین دلیل سراغ خرید یک حافظه فلش می‌روند تا بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر اطلاعات مورد نظر خود را به هر جایی که دوست داشتند انتقال بدهند.

البته هر روز شاهد تنوع در مدل‌های مختلف فلش‌هایی که در بازار است، هستیم و این ماجرا باعث می‌شود تا مردم در زمان خرید کمی سردرگم یا گیج شوند و داشتن یک راهنمای مختصر در این زمینه می‌تواند به هر کسی کمک کند تا با چشمی باز و آگاهی مناسبی به بازار رفته و در زمان خرید سردرگم نشود.

در گام نخست باید مشخص نمایید چه میزان فضا برای نگهداری اطلاعات نیاز دارید یعنی حافظه فلش چند گیگابایتی مورد استفاده شماست؟ این موضوع روی قیمت کالا هم تاثیر دارد.

ممکن است شما به فضای زیادی برای ذخیره اطلاعات خود احتیاج داشته باشید، در چنین شرایطی باید فلشی را انتخاب کنید که حافظه یا ظرفیت بالاتری دارد.

به گزارش بایت، در حال حاضر فلش مموری در ظرفیت‌های گوناگون ۲ تا ۱۲۸ گیگابایت و حتی بالاتر در بازار موجودند که می‌توانید با توجه به نیاز خود از میان ظرفیت‌های گوناگون یک نمونه مناسب را انتخاب نمایید. مورد بعدی که باید هنگام خرید مد نظر داشت، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی حافظه فلش است. در حال حاضر بیشتر حافظه‌های فلش موجود در بازار از رابط USB2.0 بهره می‌برند و البته نسخه‌های USB3.0 نیز در بازار موجود هستند و سرعت بالاتری دارند.

پس بنا به بودجه‌ای که در نظر دارید، می‌توانید از میان نمونه‌های گوناگون موجود در بازار یک فلش درایو مناسب خریداری نمایید. گزینه دیگر توجه به طراحی و ترکیب‌بندی حافظه فلش است که از اهمیت زیادی برخوردارمی‌باشد.

برخی از حافظه‌های فلش در حدی کوچک هستند که مدام گم می‌شوند یا این که گروهی دارای در پوشی جداگانه هستند که ممکن است گم شود. سعی کنید بر حسب کاربری خود یک حافظه فلش مناسب انتخاب نمایید.



1393/5/4





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن