تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 21 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799790841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري اولين جلسه شوراي اطلاع رساني گروه شهيد برونسي در تربت حيدريه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۳۰ب.ظ)
برگزاري اولين جلسه شوراي اطلاع رساني گروه شهيد برونسي در تربت حيدريه اولين جلسه شوراي اطلاع رساني گروه شهيد برونسي در شهرستان تربت حيدريه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، با تشکيل شوراي اطلاع رساني قطب هاي هشت گانه ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوي، شوراي اطلاع رساني و روابط عمومي ادارات آموزش و پرورش گروه شهيد برونسي با حضور معاون مدير کل و مدير آموزش و پرورش و معاون برنامه ريزي و توسعه مديريت شهرستان تربت حيدريه، رئيس اداره روابط عمومي و کارشناس مسوول اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوي و همچنين کارشناسان روابط عمومي تربت حيدريه، خواف، رشتخوار، رخ و کدکن و حضور خبرنگاران در مرکز رفاهي فرهنگيان شهرستان تربت حيدريه در عصر 1مرداد 1393 برگزار گرديد.
در ابتداي اين جلسه سعيد نيروئي، معاون مدير کل و مدير آموزش و پرورش شهرستان، ضمن خير مقدم به رياست اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش خراسان رضوي و همراهان و همچنين کارشناسان روابط عمومي گروه شهيد برونسي از کارشناسان روابط عمومي به عنوان پل هاي ارتباطي بين آموزش و پرورش و وکيل مدافع فعاليت هاي ادارات ياد کردند.
وي همچنين با اشاره به سياست هاي وزارتي در راستاي توسعه مشارکت هاي مردمي نقش روابط عمومي در ادارات را مهم شمرد و رشد و شکوفايي دستگاه آموزش و پرورش را در گرو انتخاب افراد متعهد و خلاق در رأس روابط عمومي دانست.
معاون مدير کل و مدير آموزش و پرورش در ادامه مسوولين روابط عمومي را را بازوان توانمند مديران در هر دستگاه دانست و انعکاس اخبار در آموزش و پرورش را به صورت جامع و صحيح را از مسوولين روابط عمومي خواستار شدند.
در ادامه ولي قليچي، رئيس اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش خراسان رضوي، در آغاز سخن خود از مسوولين روابط عمومي خواست با توجه به نزديک شددن به روز جهاني قدس زمينه حضور هر چه باشکوهتر فرهنگيان و دانش آموزان را در اين راهپيمايي در دفاع از حقوق مردم بي دفاع غزه بخصوص کودکان، نوجوانان و دانش آموزان فراهم نمايند.
ولي قليچي با توجه به نگاه ويژه مقام عالي وزارت در دولت تدبير و اميد به جايگاه روابط عمومي، ويژگي هاي شاخص روابط عمومي را شفاف سازي (درج اخبار و انعکاس واقعيت ها با صداقت کامل)، اعتماد سازي، تخصص و دانش ارتباطي، مشارکت پذيري، مخاطب محوري، نقش پذيري، رجحان منافع عمومي، پاسخگويي، توليد و تغذيه اطلاعات، همه جانبه نگري، آينده نگري و پيش بيني، حضور در سپهر اطلاعات نوين (روابط عمومي سايبر و آنلاين) دانست و افزود روابط عمومي يک ابزار ارتباطي نيست، بلکه علم ارتباطات مي باشد.
وي در پايان اعتماد سازي، برجسته سازي، فرهنگ سازي، اطلاع رساني، مديريت افکار را 5 ويژگي مهم تحت عنوان ابفام دانست و اولويت کاري آموزش و پرورش در استان را طرح (ساعت) عنوان نمود.
در ادامه جلسه کارشناسان روابط عمومي گروه شهيد برونسي به بيان مشکلات حوزه کاري خود پرداختند که در پايان جلسه مجددا به سؤالات و مشکلات آنها پاسخ کامل ارائه گرديد.
در اين جلسه محمد زاده، کارشناس مسوول اطلاع رساني و روابط عمومي اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوي، نيز از فعال سازي زير سايت مستقل براي درج اخبار با مديريت روابط عمومي قطب اعلام نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن